איך לקדם פוסטים באתר או בבלוג שלי?

איך לייעל את הפוסטים באתר או בבלוג שלך לקידום האתר במנועי החיפוש (SEO)

קידום לפוסטים באתר או בבלוג הם מזמן לא משחק ילדים. פרסום פוסטים בבלוג או אתר אינטרנט רגיל נותן לך הזדמנויות למקד למספר רב של מילות מפתח, שומר על אנשים באתר שלך וגורם לחזור ולקרוא שוב.
איך הבלוג שלך מייצר את התוכן עבור זה צריך לדעת לזאת זאת נכון, את/ה יכולים לעשות את העבודה הזו אך חשוב לרשום את הפוסטים בצורה נכונה, על מנת לקדם את הנושאים שאנו רוצים לדבר עליהם.
אמנם אתה צריך בדרך כלל לתעדף את הכתיבה עבור הקהל יעד שלך, זה לא אומר שאין צעדים שימושיים שאתה יכול לעשות כדי להפוך את הפוסטים שלך למושכים יותר ומקודמים יותר, ובכך לעלות בדירוג במנועי החיפוש השונים.

1. מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח צריך להיות אחד הצעדים הראשונים שאתה לוקח בפיתוח אסטרטגיית הבלוג של שלך מבחינת הקידום שלו(SEO) כי זה עוזר לך להבין את סוגי הנושאים ואת קהל היעד שלך לכל נושא בפוסטים בבלוג או באתר האינטרנט שלך, צריכה להיות מילת מפתח אחת או שניים עיקריות הסובבות סביב הנושא של הפוסט שלך.

אתה רוצה להשתמש במילות המפתח האלו בפוסט שלך, אבל רק כאשר זה הגיוני לעשות זאת. לעולם אל תנסו לאלץ מילת מפתח במקום שבו היא אינה פועלת - מנועי החיפוש מקדירים את המלה במילוי מילות מפתח וניתן להעניש אותכם אם אתם מנסים "לרמות" את מנועי החיפוש. עם השימוש של גוגל(Google) אינדקס סמנטי סמויה (LSI), זה פחות חשוב כיום מאשר פעם להשתמש במילות מפתח מדויקות במקום מילים נרדפות או מונחים דומים. אבל שמשתמשים במילות המפתח האלה צריך לקחת בחשבון שעדיין כדאי לעשות זאת, כל עוד אתה לא הולך להתפזר יותר מדי.

כמה עצות שימושיות שכדאי ליישם:

לכו על מילות מפתח זנב ארוך - אחד או שתי מילים ביטויים הם לעתים קרובות מאוד תחרותיים וקשה להגיע לדירוג גבוהה בהן, כך רלוונטיות יותר משפטים או שאלות יותר שווים את הזמן שלך בשביל לכתוב כעבורם. לדוגמה, מיקוד למילת מפתח רחבה כגון "SEO" בפוסט בבלוג הופך פחות הגיוני מאשר ליתר דיוק, כגון "קידום אורגני לעסקים מקומיים וקטנים".

תחשוב על חיפוש קולי - יותר אנשים משתמשים ב - Siri ו - Alexa, או העוזרת האישית של גוגל. אופטימיזציה של התוכן שלך לחיפוש קולי הוא חשוב יותר כיום מפעם. ומכיוון החיפוש הקול הוא פיתוח חדש יותר של SEO כי לא כל העסקים חושבים על זה, זה דרך טובה להיות תחרותי יותר ולהגיע ליותר קהל יעד.

2. בדוק תוצאות ב - SERP

ברגע שיש לך את מילות המפתח שלך בראש, נסה לבצע חיפושים במנוע החיפוש של גוגל עבור אותם מילות מפתחות. סוגים רבים של חיפושים כוללים כעת תוצאות עשירות בדף תוצאות מנוע החיפוש (SERP).

אם חיפוש של מילת המפתח שלך למיקוד מייצר קטע טקסט מוצג מעל לתוצאות האורגניות, או אם רבות מהתוצאות האורגניות כוללות תמונות, תמונות ממוזערות של סרטון או מידע עשיר אחר, עליך לוודא שאתה מבצע אופטימיזציה של התוכן שלך כדי להתחרות על מילת המפתח.

במקרים מסוימים, המשמעות היא הוספת סימון סכימה לדף האינטרנט / הפוסט שלך. באחרים, המשמעות היא שינוי האופן שבו אתה מבסס את התוכן שלך כדי לנסות להתחרות על קטע הקוד המוצג. כך או כך, אתה צריך לדעת מול מה אתה מתחרה בעד ונגד כדי ליצור את הסוג הנכון של תוכן ולהיות תחרותי במיקוד הנושא של מילות המפתח.

3. בחר את כותרת פוסט או עמוד בחוכמה

אחד החלקים העיקריים של הדף מנועי החיפוש לשים לב בניסיון להבין מה הוא על הדף הוא הכותרת. הוא עושה את זה וזו הזדמנות חשובה בשבילך לתקשר את הנושא באמצעות מילות המפתח היעד העיקרי שלך באותו העמוד.

הקפד לכלול אותו באופן הגיוני. אם אתה מנסה לקדם את המילה "ארון נעליים" אל תנסה לבלבל את הקוריאם שלך עם תדחוף את המשפט הזה במקומות שאינם הגיוניים, חוסר הקליקים שתקבל יפגע הסיכויים שלך לעלות בדירוג במנועי החיפוש ובכך יפגע הקידום של האתר שלך(SEO) יותר מאשר השימוש של מילת המפתח. אבל מאז הפוסט שלך יהיה כיסוי הנושא של מילת המפתח שלך, מציאת דרך טבעית לכלול אותו לא צריכה להיות משימה קשה מדי.

4. כלול את מילת המפתח בכתובת האתר שלך

כתובת האתר של הדף היא מקום חשוב נוסף כדי לכלול את מילת המפתח שלך. זה עוד חלק של מנועי החיפוש בדף להסתכל על מנת להבין איך להבין מה הוא הדף, וככזה, הוא גורם חשוב הדירוג.

תמיד התאם אישית את כתובת האתר לפני הפרסום. פוסט בבלוג על לדוגמה "מה זה NGINX?"

מה זה NGINX" width="632" height="102

5. מטב את הכותרות שלך

כותרות הדף שלך הן חלק נוסף של הדף כי מנועי החיפוש לתת משקל כדי להבין מה הדף שלך הוא על. כלומר, שוב, אתה רוצה לחפש הזדמנויות (באופן טבעי) לכלול את מילות המפתח שלך כותרת הדף. זה כולל כל דבר שיש לו תג

,

או

בדף.

הכותרות הן לעתים קרובות מקום טוב למילות מפתח משניות אלו, שכן סביר להניח שלא יהיה הגיוני להשתמש במילת המפתח העיקרית שלך בכל כותרת בדף.

6. הוסף תיאור טקסט לתמונות

אלמנט נוסף בדף כי מנועי החיפוש לשים לב הוא הטקסט מאחורי התמונות שלך. השם של התמונה שלך (למשל, imagename.jpg) וטקסט ה- alt שאתה יכול למלא הן שני מקומות נוספים שבהם תוכל לכלול את מילת המפתח הראשית שלך בדף.

7. הוסף קישורים פנימיים רלוונטיים

קישורים הם בקלות אחד הסימנים הדירוג החשוב ביותר עבור אלגוריתם מנוע החיפוש. יש לך את הכוח לעשות כמו קישורים רלוונטיים פנימיים על האתר שלך.

בכל פעם שאתה כותב פוסט חדש, לחשוב על כל הודעות בלוג שכבר פרסמת כי הם רלוונטיים למה שאתה כותב עכשיו. בכל מקום שבו הגיוני לעשות זאת, הוסף בקישורים אלה, ואם אתה יכול לעשות זאת באופן טבעי, השתמש בטקסט עוגן שמתייחס למילת המפתח שלך למיקוד עבור פוסט ישן שאליו אתה מקשר.

8. כתוב תיאור מטא

בעוד שתאורי מטא אינם משפיעים על דירוג האתר שלך, הם משפיעים על מה שאנשים רואים כשהם גולשים באפשרויות שלהם בדף תוצאות מנוע החיפוש. אם הם מנסים להחליט בין כמה קישורים בדף, תיאור חזק המשתמש במילות המפתח שחיפשו (אשר מופיעות בהדגשה ב SERP) יכול לעשות את ההבדל בבחירתם ללחוץ על שלך.

ניתן לערוך את תיאורי הMETA בוורד על ידי שימוש בתוסף SEO לוורדפרס.

Google תציג עד 300 תווים ב- SERP בשדה התיאור, כדי להבין כיצד לתאר את מה שמופיע בדף שלך (באמצעות מילת המפתח הממוקדת שלך) בתוך כמה שורות לדוגמה חיפוש בגוגל את מילת המפתח "אחסון אתרים" תציג את האתר שלנו כ-

no name

9. קישור פוסט חדש באתר שלך בפוסט ישן

מכל אותן סיבות אתה מחפש הזדמנויות להוסיף קישורים ישנים מהבלוג שלך לפוסטים חדשים, עליך לבדוק מעת לעת את הפוסטים הישנים שלך כדי לחפש הזדמנויות לקשר לפוסטים שפורסמו לאחר מכן.

דרך אחת אתה יכול לעשות זאת היא על ידי ביצוע חיפוש של האתר שלך עבור מילת מפתח היעד של כל הודעה חדשה שאתה יוצר. כאשר אתה משתמש בשימושים של מילת מפתח זו או מונחים דומים בפוסטים הישנים שלך, תוכל להוסיף קישור לקטע החדש.

10. בחר תגים וקטגוריות

בלוגים מאפשרים לך ליצור תגים וקטגוריות שיעזרו לך לקבץ הודעות קשורות. זה גם סיוע ניווט שימושי עבור הגולשים בבלוג או באתר האינטרנט שלך, וזה כלי מאוד חשוב עבור קידום האתר / הבלוג שלך. כל קטגוריה או תג שאתה יוצר יוצר דף חדש שיכלול את שם התג או הקטגוריה בכתובת האתר, יחד עם הרבה תוכן רלוונטי וקישורים בדף.

כמו עם דחיסת מילות מפתח, אתה לא רוצה להגזים כאן וליצור טונות של תגים עם מילות מפתח דומות, אבל אתה צריך לחשוב היטב על אילו מילות מפתח ותגים יהיה הרלוונטים ביותר עבור הקוראים שלך ושביל אסטרטגיית SEO שלך.

בוא עם רשימה של כמה מבוסס על מילות המפתח החשובות ביותר שאתה רוצה לדרג, אבל לוודא שהם מייצגים סוגים שונים של נושאים (למשל אין קטגוריות עבור מילים נרדפות או שינויים קלים במונחים) ולהשתמש בהם בכל פעם שהם "רלוונטי למה שכתבת.

סיכום

הבלוג שלך הוא אחד הכלים החשובים והחזקים ביותר שלך עבור SEO. כל פוסט בבלוג שאתה מפרסם מציג מספר הזדמנויות לחזק את רשות החיפוש של האתר שלך. אל תבזבז כל הזדמנות שיש לך להשתמש בפוסטים שלך כדי הפוטנציאל שלהם SEO המלאה.
אם אתם מחפשים חברת אחסון אתרים איכותית ומהירה עבור אתר האינטרנט או הבלוג שלך, אל תהסס! אנו במייהוסט מצטיינים באחסון אתרי אינטרנט ובלוגים! הצטרף עוד היום לאחת מחבילות האחסון המוצעים אצלנו באתר ותהנה מביצועים מהירים! וגישה למאגר המידע הכי גדול בישראל בתחום!

האם אהבתם את המאמר?

אודות המחבר Dean

שמי דין חלק מתחביביי, הם ציור, עריכת ווידיאו ובדיקות QA עבור חלק מבתי התוכנה הגדולים ביותר עבור ספקי אחסון אתרים.

שווה לקרוא

קידום אתרים

המעבר של Google URL Shortener לFirebase Dynamic Links

  • Liel
  • 1 דקות

גוגל השיקה את קיצור הקישורים בשנת 2009 כדי לעזור לאנשים לשתף בקלות רבה יותר קישורים ולמדוד תנועה מקוונת. מאז, שירותי קיצורי לינקים רבים קמו והדרכים שאנשים מחפשים תוכן באינטרנט השתנו גם הם באופן...

קידום אתרים

איך לקדם פוסטים באתר או בבלוג שלי?

  • Dean
  • 6 דקות

איך לייעל את הפוסטים באתר או בבלוג שלך לקידום האתר במנועי החיפוש (SEO)קידום לפוסטים באתר או בבלוג הם מזמן לא משחק ילדים. פרסום פוסטים בבלוג או אתר אינטרנט רגיל נותן לך הזדמנויות למקד למספר רב של...

קידום אתרים

חשיבותה של תעודת SSL במנועי חיפוש

  • Dean
  • 2 דקות

תעודת SSL הפכו יותר וליותר נפוצות כיום לאבטחת אתרי אינטרנט היא דאגה מתמדת לכולם.כמו כן עבור חברות ענקיות כמו גוגל. כל יום גוגל מוסיפה מעל ל10 אלף אתרי אינטרנט לרשימה השחורה שלהם. שיכולה להתבטא...