איך להגדיל את הכניסות לאתר?

איך להגדיל את הכניסות לאתר? ישנן דרכים רבות, אסטרטגיות וטקטיקות ליצירת זרימה בריאה של תנועה קבועה לאתר האינטרנט שלך, אם תשתול את הזרעים הנכונים ברשת אשר בסופו של דבר יגדלו למקורות תנועה.
במאמר זה, נסקור כמה מהדרכים היעילות ביותר לייצר תנועה באתר שלכם בחינם.

השתתף בפורומי דיון

בדיוק כמו ללכת לאירועים לא מקוונים לפגוש אנשים חדשים ולבנות רשת, חשוב להיות חברתיים. על ידי מעבר לפורומים של דיונים חברתיים ברשת, יש לך את היכולת להשתתף במספר רב של דיונים או נושאים ושאלות ואפילו לתת את הפיתרון לאותו נושא באתר שלך!

אתה יכול להשתתף על ידי שאלת שאלות איכותיות, מתן תשובות נכונות, התחברות עם אנשים ברשת.
בכך תוכלו לעורר סקרנות בקרב האנשים שאיתם אתם מתקשרים, שירצו לבקר בפרופיל שלכם ולדעת יותר על מה אתם עושים.

פורום תפוז

וודא שיש לך דרך ברורה להפנות אותם לאתר שלך מהפרופילים החברתיים שלך, כך שהם ידעו לאן ללכת כדי לגלות עוד אודותיך.

אנו ממליצים על פורומים לדיון כמו FXP, PROG תפוז וכו' כדי להזכיר כמה. מלבד זאת, ישנם מספר קבוצות דיון במדיה החברתית שתוכלו לבקש להצטרף אליהן כמו קבוצות בפייסבוק לפרסום או שת"פ עסקים.
רק וודא שאתה דבק במנהג החברתי שלהם כדי להישאר חבר פעיל בקבוצה!

צור תוכן מדהים

תוכן היא דרך נהדרת למשוך, לעסוק ולהמיר תנועה באתר. המתכון להצלחה בשיווק תוכן הוא למעשה פשוט מאוד:

צור תוכן נהדר + בנה SEO נכון = צור תנועה אורגנית באיכות גבוהה באתר

צור תוכן מדהים

שיווק תוכן נהדר הוא גם אסטרטגיית שיווק בת קיימא וחסכונית בטווח הארוך. הסיבה לכך היא שאנשים תמיד יחפשו דברים ברשת, ואם התוכן שלך מציע להם ערך, גוגל תגמול לך על ידי שיפור דירוג מנועי החיפוש שלך.

זו הסיבה שחובה עליכם ליצור תוכן שהוא באמת תובנה, חינוכית ומבדרת עבור הקהל שלכם. אפשר ליצור תוכן באיכות גבוהה על ידי מעורבות הצוות שלך בתהליך יצירת התוכן, כך שאתה יוצר ללא הפסקה זרם קבוע של תוכן מרתק ומוכן לפרסום בכל עת.

מפתח נוסף להצלחה בשיווק תוכן הוא לכתוב כותרות מנקרות לתכנים שלך שתופסים מייד את תשומת לב של הקהל שלך. כאשר אנשים מחפשים מידע באופן מקוון, הם נוטים באופן טבעי ללחוץ על נושאי מאמרים שתופסים את עיניהם.

כותרות נהדרות יכולות להגביר את שיעורי הקליקים שלך ולייצר כמויות תנועה גבוהות יותר לאתר שלך.

השתמש בפלטפורמות של פרסום עצמי

אתה יכול לבנות מומחיות בנושא בתחום שלך על ידי פרסום עצמי של ספרים בפלטפורמות ציבוריות מקוונות כמו אמזון, או על ידי פרסום מאמרים ב- LinkedIn או WordPress. זה יאפשר לך לקבל חשיפה לקהל גדול הגישה לפלטפורמות אלה באופן קבוע.

ספרים ומאמרים אינם פורמט התוכן היחיד. אתה יכול לבחור לפרסם מצגות או שקופיות PDF בפלטפורמות כמו Slideshare שיכולות ליצור המון משיכה לאתר. אתה יכול לפרסם פודקאסטים ב- iTunes, וגם לעשות סרטונים ב- YouTube.

אז חשבו על סוג התוכן שברצונכם ליצור, היכן תרצו לפרסם אותו ותצאו לדרך להצלחה עצמית בהקדם האפשרי!

פרסום

ישנן מספר הזדמנויות לפרסם ללא עלות באינטרנט. זה יכול להיות באמצעות עלוני מידע, פלטפורמות מדיה (כמו דפי זהב או 144 או easy) או כל ערוץ שיווקי אחר המאפשר מודעות בחינם.
עליך ליצור 'רישום חינם' מקיף בערוצים אלה כדי לקבוע נוכחות בהם. זו דרך נהדרת להתחיל בפלטפורמת פרסום, ואז לשדרג לגרסה בתשלום אם הרישום החינמי מייצר עבורך תנועה.

פרסום

אז אם אתה מקבל שיחה מ - 144 המבקש ממך ליצור רישום העסק בחינם, אל תתעלם מהם! זה יכול להוכיח כמועיל למדי.

רשום מאמרי אורח בבלוגים או אתרים אחרים

בלוגים אורחים יכולים לייצר נפח גדול של תנועת אתרים אם אתה משתף פעולה עם הבלוגים הנכונים. עליכם לזהות את הבלוגים הנכונים עם קהל שעשוי להתעניין בהצעת הערך שלכם, ואז לפנות לעורכיהם לבצע פוסט אורח בבלוג שלהם.

התקרבו לעורכי בלוגים שיש להם קהל מבוסס, והופכים אותם להצעה ליצירת פיסת תוכן המוסיפה ערך מסיבי לקוראים שלהם. בתמורה תוכלו לבקש מהם לפרסם את שמכם ככותב המאמר ולבקש קישור המוביל לאתרכם.

בקש מאחרים לכתוב לבלוג לבלוג שלך

בדיוק כמו שתפנו לעורכים של בלוגים אחרים, תוכלו להזמין אנשים לכתוב כתבת אורח לבלוג של האתר שלכם.

ראיונות עם אנשים נחשבים בנישה שלך

טיפ עליון נוסף שיכול לייצר המון תנועה חופשית לאתר האינטרנט שלך הוא לראיין אנשים משפיעים ולפרסם את הראיונות באתר שלך.

משפיעים הם אנשים עם מעקב חברתי גדול. על ידי ראיון איתם ושיתוף הראיונות, אתה מושך מבקרים נוספים באתר. הנקודה העיקרית כאן היא לבקש מהמשפיע שישתף את הראיון בערוצים החברתיים שלהם לאחר שזה ייעשה. זה מספק דחיפה תנועה גדולה לאתר שלך מכיוון שאתה ממנף את גודל הקהל של המשפיע.

על ידי ראיון משפיעים אתה בונה רשת חברתית עוצמתית ויוצר 'ויראליות' סביב התוכן שאתה מפרסם.

האתגר בטכניקה זו הוא לשכנע את המשפיע לערוך איתך ראיון. זה יכול להימשך זמן רב, ולעתים קרובות יכול לקחת חודשים עד שהם יסכימו! לעולם אל תוותרו, מכיוון שאפילו ראיון משפיע יחיד יכול לספק לכם את הגברת התעבורה באתר הדרוש לכם.

סמינרים ברשת

אם אתה מחפש ליצור אינטראקציה עם הקהל שלך בשידור חי, סמינרים מקוונים יכולים להציע את היתרון של חיבור ללקוחות שלך, ולאפשר לך ליצור ערך מידע לקהל שלך.

בחר נושא סמינר מקוון שיעניין את הקהל שלך. אם אתה עוסק בעסקי הקפה, ארגון סמינר מקוון להכנת קפוצ'ינו נהדר יכול להיות רעיון נהדר.
וודא שאתה בוחר נושא סמינר מקוון שהקהל שלך ממש מתחבר אליו.

נתח מקורות תנועה נוכחיים

כדי לייצר תנועה באיכות גבוהה לאתר שלך, עליך לנתח מה עובד בשבילך. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות גוגל אנליטיקס. זוהי דרך מצוינת לראות את כל מקורות התנועה הנוכחיים שלך, לדעת יותר על הרכב התנועה, מאיפה הוא מגיע ומדוע.

מידע זה יכול להיות מצוין לקבלת החלטות שיווקיות נהדרות כדי להגביר את התנועה לאתר האינטרנט שלך. אתה יכול להכפיל את מה שעובד ולחסל את מה שלא עובד כדי לחסוך זמן. רק הקדישו את תשומת ליבכם לאותם ערוצים שהם הפרודוקטיביים ביותר ומציעים את התשואות הגבוהות ביותר.

 

האם אהבתם את המאמר?

אודות המחבר Liel

אני ליאל אחד מהאשפי האלמנטור הטובים בארץ, אני אסיים לכם את האתר באלמנטור לפני שתגידו "תגיד מה זה אתה מתכנת נכון, אתה יודע לפרוץ לפייסבוק?"

שווה לקרוא

קידום אתרים

מדריך רשתות חברתיות לעסקים קטנים

  • Dean
  • 10 דקות

אין דבר מועיל כמו רשתות חברתיות לעסקים קטנים. כל בעל עסק קטן מחפש דרכים חדשות לגרום ללקוחות פוטנציאליים להכיר במותג שלו. אם אינך מודע לכך, רשתות חברתיות היא אחת הדרכים הטובות ביותר לתקשר עם...

קידום אתרים

איך לגרום לגולשים לחזור לאתר שלך

  • Dean
  • 3 דקות

איך לגרום לגולשים לחזור לאתר שלך? זוהי הרגשה נהדרת כאשר אתה מתחיל לקבל המון תנועה לאתר האינטרנט שלך. עבדת קשה כדי לנהוג את כל התנועה על ידי אופטימיזציה של האתר שלך עבור קידום אתרים, אך האם האתר שלך מחזיר גולשים? במאמר זה נלמד...

קידום אתרים

אחסון אתרים מהיר: מרכיב מפתח בקידום אתרים

  • Dean
  • 5 דקות

דירוג עקבי גבוה בתוצאות החיפוש הוא חיוני עבור העסק שלך, ובעלי אתרים מנוסים יודעים כי אחסון אתרים מהיר ואיכותי הוא מרכיב חיוני בכל אסטרטגיית SEO.גוגל משתמשת במהירות הדף כמדד בדירוג האתר שלך. זמן...