מה זה אחסון אתרים NVME?

בין אם אתה מעצב אתרים מקצועי, בעל אתר מסחר אלקטרוני או בלוגר, ביצועי האתר שלך תלויים במידה רבה בטכנולוגיית האחסון של שרת אחסון האתרים שלך כמו שימוש באחסון אתרים NVME. זו הסיבה שיצרני שרתי האחסון ממשיכים לפתח פתרונות טובים יותר התומכים באחסון אתרים מהיר וחזק יותר. פיתרון כזה הוא טכנולוגיית NVMe (Non-Volatile Memory Express).

חבילות אחסון אתרים ואחסון אתרי וורדפרס על גבי NVME זמין בחבילות החדשות שלנו(מאז סוף שנת 2019). היא מנצלת את הטכנולוגיה המהירה של Solid State Drive (SSD) בכדי לספק ביצועים מהירים עוד יותר. בדיקות הראו כי NVME מהיר עד פי 5 מהירויות קריאה / כתיבה מאשר SSD. כפי שהוכח פעם אחר פעם, ביצועים טובים יותר מובילים לדירוג גבוה יותר של מנועי חיפוש, שיעורי המרה משופרים ושיעורי יציאה מדף יציאה מדף כניסה נמוכים יותר.

מה זה אחסון אתרים מבוסס NVMe?

NVMe הוא למעשה הארד דיסק לאחסון לוגי חדש המציע יתרונות מסוימים על פני הארד דיסקים אחרים מדור קודם. כאשר שרתי אחסון אתרים משתמשים בכונני אחסון המשלבים NVMe, אנו מכנים זאת 'אחסון NVMe'.

התקני האחסון והממשקים שלהם התפתחו משמעותית במהלך השנים. רוב המכשירים המודרניים עושים שימוש ב- SSDs. נכון לעכשיו, רוב SSDs עדיין סומכים על חיבורי SATA (Serial Advanced Attachment Technology) (SATA) המתאימים מכונני דיסק קשיחים ישנים (HDD).

עם זאת, לא עבר זמן רב וטכנולוגיית SSD מהירה וחזקה בהרבה הגיעה לסף שלה עם SATA. ממשק החיבור הישן פגע בSSD מלספק מהירויות מהירות יותר כפי שתוכנן במקור. כיום, SSDs NVMe לא רק מציעים אחסון טוב ומהיר יותר מ- HDDs, אלא גם SSDs עם ממשק SATA.

Samsung PM981

ישנם סוגים שונים של אחסון אתרים מבוסס NVMe. בהתחשב בכך שהיא מכוונת כיום לארגונים, מרבית ספקי האירוח מציעים אירוח NVMe רק בשרתים פרטיים וירטואליים (VPS), שרתים ייעודיים ושרתי ענן. עם זאת, ישנם מספר קטן של ספקי ספקי אחסון אתרים שמציעים אחסון אתרים/אחסון וורדפרס על גבי שטח דיסק מבוסס NVMe בתוכניות אחסון אתרים השיתופי שלהם. כמו אנחנו בMyHost!

מלבד המהירות והביצועים, ישנן דרכים אחרות בהן תוכלו ליהנות משימוש באירוח אתרים מבוסס NVMe.

מחפש אחסון אתרים מבוסס שטח דיסק NVME? אל תתבלט עוד ותרכוש את אחד מחבילות אחסון אתרים שלנו בMyHost ותהנה מביצועים גבוהים במיוחד!

מה היתרונות בשימוש אחסון אתרים NVME

ישנם יתרונות רבים שטכנולוגיית האחסון אתרים NVMe מציעה באירוח אתרים. בואו נסתכל על אלה שנחשבים לנו החשובים ביותר.

אחסון אתרים NVMe מספק ביצועים גבוהים מאוד

אחת הסיבות העיקריות לכך שכדאי לשקול להשתמש אחסון אתרים מבוסס NVMe היא יתרון הביצועים שהיא מציעה. זה מושג באמצעות ארכיטקטורה שונה מכונני SATA מדור קודם. הביצועים של מכשיר אחסון תלויים במידה רבה ב'ניהול התורים 'שלו ו- NVMe עושה זאת ביעילות.

כונני NVMe תומכים בתורי קלט / פלט מרובים (קלט / פלט) - עד 64,000. מעניין עוד יותר הוא שלכל אחד מהתורים האלה יכולים להיות עד 64,000 כניסות. זהו ניגוד עצום ממה שמקבלים על ממשקים ישנים. לדוגמה, SATA יכולה להכיל רק 32 ערכים בתור אחד.

בדרך זו יישומים יכולים לבצע מספר בקשות קלט / פלט בו זמנית. בסופו של דבר, מה שאתה מקבל זה חביון נמוך יותר, אמינות גבוהה יותר וזמני תגובה מהירים יותר של השרת. כונני NVMe המשתמשים בתצורת Expressif Component Compconnect Component (PCI) Express-16 נתיבים יכולים לספק תפוקה של עד 16 ג'יגה-בתים לשנייה - מספר קילומטרים לפני 6 Gbps של ממשק SATA.

בעתיד הקרוב, כונני NVMe צפויים לספק מהירויות וביצועים מהירים עוד יותר. נראה כי המגבלה העיקרית היא טכנולוגיית NAND שנמצאת בבסיס SSD. עם זאת, היצרנים עובדים קשה כדי לשפר את זיכרון הפלאש, מה שאומר ש- NVMe גם יקבל דחיפה משמעותית בביצועים בכוננים חדשים.

תמונה של בדיקת ביצועי הארד דיסק של PM981 1TB שאנו משתמשים - 

בדיקת מהירות הארד דיסק

NVMe הוא חסכוני בחשמל

למרות ש NVMe מספקת ביצועים גבוהים, היא גם צורכת פחות חשמל. שילוב מושלם של ביצועים גבוהים וצריכת חשמל נמוכה הוא חלומו של כל ספק אחסון אתרים. טכנולוגיית NVMe היא פיתרון הרבה יותר ירוק בהשוואה לממשקי התקן אחסון ישנים.

ידוע כי SSDs צורכים פחות אנרגיה לעומת עמיתיהם הקשיחים. SSDs NVMe משתפרים עוד יותר ביעילות האנרגיה של SSD מבוסס SATA.

מערכת התורים והקצאת עומס העבודה החכמה מאפשרת לכוננים להשתמש במצב המתנה בהספק נמוך כדי להפחית את צריכת האנרגיה באופן משמעותי. כאשר הם במצב סרק, הם יכולים לשמור על כוח עד 97%. זה הופך אותם לאופציה אידיאלית למרכזי נתונים חדשים ועסקים גדולים.

משתמשי NVMe נהנים מחווית שירות טובה יותר

עם מהירות אחסון האתר שלכם וביצועים טובים יותר, היית מצפה ממשתמשים ליהנות באופן כללי מחוויה טובה יותר. עם זמני תגובה טובים יותר משמעותית ותורים משופרים, צרכני השירות והעובדים שלך יכולים לבצע יותר עבודה בפחות זמן. כתוצאה מכך העסק שלך הופך לרווחי עוד יותר.

גישה איטית לנתונים מביאה לעתים קרובות לדפי אינטרנט איטיים, שיכולים לתרגם לחוויית משתמש שהושפעה לרעה, בסופו של דבר עולה לך מספר לא מבוטל של הלקוחות שלך. למרבה המזל, זה לא כל כך בעיה עם אחסון אתרים מבוסס NVMe. אתה יכול להיות בטוח ששרת NVMe תמיד יספק חווית משתמש מהשורה הראשונה עבור כל אחד מהפרויקטים שלך.

מחפש אחסון אתר וורדפרס מהיר במיוחד מבוסס הארד דיסק של NVME? אנו ב - MyHost מציעים מגוון רחב של אחסוני אתרי וורדפרס מהירים במיוחד מבוססי NVME!

סיכום

אחסון אתרים מבוסס NVMe מציע שלל יתרונות על פני פתרונות אירוח מבוססי SATA הרגילים - HDD ו- SSD כאחד. ככזו, אין זה מפתיע שהיא הופכת במהרה למועדפת על ארגונים ועסקים גדולים.

מלבד היתרון הבולט בביצועים, אחסון אתרים מבוסס NVMe גם צורך פחות חשמל - חלום שמתגשם לתעשיית אחסון האתרים. הטכנולוגיה גם מעודדת יותר חדשנות בעתיד, ומספקת חוויית משתמש משופרת באופן כללי.

האם אהבתם את המאמר?

אודות המחבר Dean

שמי דין חלק מתחביביי, הם ציור, עריכת ווידיאו ובדיקות QA עבור חלק מבתי התוכנה הגדולים ביותר עבור ספקי אחסון אתרים.

שווה לקרוא

אחסון אתרים

סאב דומיין חינם בהזמנת אחסון אתרים

  • Liel
  • 3 דקות

מפתח אתרים? בונה אתר חדש לעסק שלך? ואין לך דומיין? MyHost מציעה סאב דומיין חינם בהזמנת חבילת אחסון אתרים שיתופי ואחסון אתרי וורדפרס, לאחר שהמון לקוחות ביקשו מאיתנו סאב דומיין זמני עם חבילת האחסון...

אחסון אתרים

מה זה אחסון אתרים?

  • Dean
  • 4 דקות

מה זה אחסון אתרים? שירות אחסון אתרים הוא שירות המספק ליחידים ועסקים אירוח (או אחסון) של דפי אינטרנט וקבצים אחרים, בהם קובצי מידע, תמונות, קבצי עיצוב, קבצי פונקציות,קבצי JavaScript וקבצי וידאו וכל סוג תוכן אחר. במטרה לאפשר לאחזר מידע זה דרך רשת האינטרנט דר

אחסון אתרים

אחסון אתרים לחנויות ווקומרס בוורדפרס

  • Liel
  • 5 דקות

שמירה על כך שחנות האינטרנטית שלך למסחר אלקטרוני פועלת בצורה חלקה היא חיונית כדי למנוע ירידה במכירות. בחירת אחסון אתרים המתאימה לחנות האינטרנטית שלך מסחר אלקטרוני, ועבור מרבית החנויות חבילת...