איך לסגור אתר בשבת?

חלק מהגולשים הדתיים או המסורתיים, מעוניינים לסגור את הגישה לאתר האינטרנט שלהם מכניסת שבת ועד צאת השרת, או לחלופין בכניסת החג עד יציאת החג.
יש שני דרכים קלים שבעזרת השימוש בהם יהיה ניתן לסגור את אתר האינטרנט שלכם בשבת או בחגים.

שבת המלכה נכנסת משקיעת החמה ביום שישי ועד צאת הכוכבים ביום בשבת, כאשר בכל מקום בעולם הדבר תלוי בזמני השקיעה וצה"כ באותו המקום.
בעיה נוספת היא מנועי החיפוש שמשום מה לא אוהבים לגלות שהאתר כולו איננו זמין ברשת.
כך שהמערכת אף צריכה לזהות כניסות של רובוטים של מנועי חיפוש ולאפשר להם גישה רגילה לאתר.

תוסף לאתרי וורדפרס

לאתרי וורדפרס ניתן להשתמש בתוסף WP-Shabbat ניתן להוריד אותו מהקישור הבא - פלאגין לסגירת אתר בשבת או לחלופין להוריד אותו מהדאשבורד של הוורדפרס שלכם.

תוסף JS לאתרים

ניתן להשתמש גם בכלי המוכר HolyClock המערכת מספקת שירות חינמי לסגירת האתרים בשבתות וחגים. סגירת האתר מתבצעת לפני כניסת השבת, על פי מיקומו בעולם באותו רגע.

 

אם אתם מחפשים חברת אחסון אתרים אשר תוכל להתקין עבורכם את התוספים הבאים באתר האינטרנט שלכם, אנו מזמינים אתכם להצטרף עוד היום למשפחת MyHost ולהנות משירות ותמיכה מעולים.
לקוחות קיימים המעוניינים בהתקנת תוסף לשמירת שבת, אל תהססו לפתוח כרטיס תמיכה בפורטל הלקוחות שלנו וצוות התמיכה שלנו יהיה שמח לסייע לכם בהתקנה.

 

האם אהבתם את המאמר?

אודות המחבר Liel

אני ליאל אחד מהאשפי האלמנטור הטובים בארץ, אני אסיים לכם את האתר באלמנטור לפני שתגידו "תגיד מה זה אתה מתכנת נכון, אתה יודע לפרוץ לפייסבוק?"

שווה לקרוא

מדריכים

מה זה אופטימיזציה לאתרים? ומה זה Core Web Vitals של גוגל?

  • Liel
  • 18 דקות

מה זה אופטימיזציה לאתרים? עם Core Web Vitals, גוגל נמצאת במשימה לשפר את הביצועים הכוללים של אתרי האינטרנט. למה? וכיצד זה משפיע על אתרכם? במאמר זה נלמד אתכם מה זה Core Web Vitals של גוגל? ואיך לבצע אופטימיזציה לאתר שלכם...

מדריכים

למה אתה צריך לשדרג ל PHP 7?

  • Dean
  • 2 דקות

למה אתה צריך לשדרג ל PHP 7? ביצועים ואבטחה הם שני ההיבטים החשובים ביותר של תהליך פיתוח אתר. כמובן, יש דברים חשובים אחרים לשקול, כגון נישה אתה נמצא, התוכן שאתה מציג את המבקרים, את העיצוב של הפרויקט...

מדריכים

אחסון אתרים או אחסון וורדפרס?

  • Dean
  • 4 דקות

כשאתה מתכוון לבנות/לפתח אתר לעסק שלך, בחירת אחסון האתרים הנכון היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבל. אחסון אתרים שיתופי הוא הפופולרי ביותר, ובהתאם לאופן בו אתם מתכננים להשתמש באתר שלכם, מומלץ...