אודות המחבר Dean
שמי דין חלק מתחביביי, הם ציור, עריכת ווידיאו ובדיקות QA עבור חלק מבתי התוכנה הגדולים ביותר עבור ספקי אחסון אתרים.
אז, אתה מעוניין לנסות לפתוח בלוג, אך אינך יודע מאיפה להתחיל. אולי ביצעת את המחקר וידעת את הצעדים הנכונים, אך אינך מוצא את הנישה הנכונה עבורך. זה נשמע כמוך? ובכן הגעת למקום הנכון! במאמר זה נדבר שלב אחר שלב כיצד לבחור את נישת הבלוגים המתאימה עבורך! אנו נעזור לך בחשיבה לפיתוח רעיונות מוצלחים לבלוגים, לצמצם את המיקוד שלך, לבחור הנישה שיביא לך הצלחה לטווח הארוך ואז לשלוט בנישה החדשה שלך!
חלק מהיזמים נוקטים גישה מפוזרת יותר לבלוגים על ידי בחירת נושאים רבים לסקר כאשר הם מתפתלים לפופולריות בבלוגים שלהם בוורדפרס. אמנם זה עובד עבור חלק, אך גישה זו יכולה להיות קשה יותר לגדול לטווח ארוך עוקב ומסובך יותר. דרך אחת לפשט את תהליך הבלוגים ולייעל את התוכן שלך כדי לנסות בלוגים נישתיים. בלוג נישה הוא כתיבת בלוג שמתחבר לסוג מאוד מסוים של קהל. שימוש בשיטה זו יכול לעזור להשאיל מבנה כלשהו לפוסטים שלך.
לדוגמה, אתה יכול לכתוב בלוג כללי על דברים שקשורים לבישול או מתכונים או אפילו על הניסיון שלך מהעבודה מהבית.
נקיטת גישה ספציפית יותר לבלוגים יכולה לעזור לך למצוא קהל בעל סיכוי גבוה יותר להתחבר לזרם התוכן השוטף שלך, ולא לכמה פוסטים בלבד. זה יעזור לך להשיג יותר עוקבים ולבנות מותג איתן כאשר אתה מתמקד במי הקהל המיועד שלך.
הצעד הראשון למציאת הנישה המושלמת שלך הוא סיעור מוחות! על מנת להישאר מעוניין במיזם זה לטווח ארוך, חשוב לבחור נושא שאתה נלהב ממנו. אם אתה יכול למצוא נושא שאתה נהנה לחקור, סביר יותר שתשקיע זמן ומאמץ ופחות נוטה לנטוש את הנישה שבחרת בהמשך הדרך. בנוסף, חיבוב הנושא שלך יעזור לך ליהנות ממציאת פוסטים ורעיונות חדשים מכיוון שאתה כותב על נושא שכבר מעניין אותך. הקוראים יכולים לחוש את התשוקה שלך בזמן שאתה כותב וזה יכול להיות ההבדל בין פוסט טוב לפוסט נהדר!
יתכן שאתה חושב, "אבל אני כבר יודע מה אני אוהב ולא אוהב!" כדי להתחיל, התחל רשימה של דברים יומיומיים שאתה מתחבר אליהם והולך משם. לדוגמה:
אתה יכול גם לחפש מקורות חיצוניים לקבלת רעיונות מעולים!
מצאתם משהו שנשמע מעניין? זה מצוין! עכשיו הגיע הזמן למצוא חור בשוק. עשה קצת מחקר ובדוק את התחרות. מי עוד כותב על הנושא שלך או כל דבר שקשור בקשר הדוק? הנושא שלך מעניין יותר מאחרים? אם כן, מהו תחום קרוב זה לזה שנראה לא פופולרי. מה קהל יעד שלעתים נדירות זוכה לתשומת לב בתחום זה?
לדוגמה, כתיבה על בריאות וכושר היא נושא טוב עבור אנשים רבים. הזדמנות ללמוד מתכונים טובים יותר, להתאים יותר ולשתף זאת באופן מקוון ותוך כדי תשלום עבור זה? נשמע נהדר, נכון? אבל מכיוון שנושא זה כבר כל כך פופולרי חשוב למצוא זווית חדשה או לקחת עליו אם אתה חושב להיכנס למרחב הזה. כדי להתחיל,חשבו בצורה עמוקה וגלו אילו חורים קיימים! האם יש דמוגרפיה שלא פוגעים בה? מקצוע בתחום? אזור גיאוגרפי שזקוק לאהבה? שם תוכלו להשתלב ולהצליח!
לדוגמא, במקום לכתוב סתם עוד בלוג בריאות וכושר, זה יכול להועיל להצטמצם בנושא ספציפי וייחודי יותר. לאחר ביצוע מחקר, ייתכן שתגלה שיש פער בספרות הפונה למילניום טבעוני שחי עם הוריהם.
עכשיו הגיע הזמן לראות אם הנושא שבחרת שווה להמשיך. אתה צריך להעריך אם יש קהל שיתעניין בבלוג שלך ואם זה תחום אתה יכול להצליח בטווח הארוך.
שלוש שאלות עצמיות מרכזיות
הגיע הזמן לגלות! אתה יכול לבדוק זאת על ידי ביצוע מחקר מילות מפתח. יש הרבה כלים בחינם שיכולים לעזור לך.הדרך בטוחה היא לחפש בגוגל את נושא הבחירה שלך ולראות. זה עשוי להיות אינדיקציה טובה לאיך פופולרי העניין שלך. לאחר מכן תוכל לגלול למטה לתחתית הדף ולבדוק כמה מהמילים המוצעות. למשל כאשר חיפשנו בגוגל "עדכון וורדפרס 5.7" מהדוגמה הקודמת, זה מה שצץ בראשית הדף.
למשל אנו ספק אחסון אתרים המתמחה בעיקרון באחסון אתרי וורדפרס, ולכן הבלוג שלנו מכוון לעדכונים בתחום ההוסטינג, או השירותים שלנו או אחסון אתרי וורדפרס וגם וורדפרס באשר הוא.
חלק מהמילים הללו עשויות להיות מילים טובות להציע גם! לחלופין, אם הנושא שלך רווי מדי, תוכל להשתמש בהצעות של גוגל כדי להעלות רעיונות חדשים ומלוכסנים יותר וממוקדים או ספציפיים יותר.
השלב הבא הוא לבדוק אם הרעיון שלך יכול להרוויח כסף. התחל זאת על ידי מחקר על כמה בלוגים אחרים באזור העניין שלך כדי לראות באילו טקטיקות הם משתמשים. האם יש להם קישורים למוצרים או למודעות באנר? האם הם מוכרים גרסה משלהם למוצר קשור?
כעת, בדוק בעמודי השותפים של אתרי הקניות כדי לראות אם ישנם מוצרים קשורים שעשויים להתאים לנושא שלך. זוהי דרך נהדרת לתכנן שותפויות עתידיות בהמשך! אם אתה יכול לשתף פעולה עם מותגים כלשהם ולפרסם את המוצרים שלהם, ייתכן שתוכל לבצע עמלות על כל מכירה דרך האתר שלך! אתה יכול גם לבדוק אם יש תוכניות שותפים. אם תצטרף לתוכנית כמו שלנו, ברגע שאתה בונה תוכנה הבאה אתה יכול להפנות אנשים לאתרים אחרים ולקבל עמלות בתשלום כאשר הקוראים שלך רוכשים מוצרים.
אסטרטגיית מונטיזציה אחרונה תהיה ליצור ולמכור מוצרים משלך התואמים לנישת הבלוגים שלך. אתה יכול לבדוק כמה חברות מרצ'נדייז לייצור סחורות שכותרתו, או לבדוק אילו מוצרים ספציפיים אנשים בנישה שלך קונים ואז ליצור גרסה משלך!
עכשיו, לאחר שאמתת רשמית את הנושא שלך והגדרת בנישת הבלוגים שלך, הגיע הזמן לבנות את הרשת שלך ולהתחיל להשיג מידע הבא! התחל לקרוא בלוגים המתייחסים והגיב משם. לא רק זה עוזר לך ליצור קשרים ולהפנות אנשים אחרים לאתר שלך, אלא זה מסייע לך להיות מומחה יותר בתחום הנושא שלך. זה יכול גם להיות היתרון הנוסף בכך שאתה נותן לך רעיונות חדשים של תוכן לכתוב עליהם בספין האישי שלך. בהמשך תוכלו לחצות האבקה ולערבב את הקהלים שלכם באמצעות פרסום מאמרי אורח בבלוגים או אתרים או שיתוף פעולה עם בלוגרים אחרים!
בניית רשת בצורה זו עוזרת לך למצב טוב יותר להתחיל להרוויח כסף. אם תבחר נישת מוצרים או נישה עסקית המחוברים למפרסמים אחרים של בלוגרים תוכל למכור את עצמך בצורה יעילה עוד יותר. זה יעזור לאחרים לראות את הערך בקשר איתך, במיוחד אם יש להם מוצר משלים או עסק.
פתיחת בלוג היא תהליך מרגש! מדהים להיות מסוגל לייצר רווח מהאינטרסים שלך ולשתף אותם עם העולם. מציאת נישה היא אחד החלקים הקשים ביותר בתהליך, ולכן אנו מקווים שהטיפים שלנו לעיל יעזרו לך למצוא את הנושא המושלם. ברגע שאתה מוכן להתחיל, חקור את אפשרויות אחסון וורדפרס שלנו כדי למצוא את שירות אחסון האתרים המושלם עבור הבלוג שלך!
שמי דין חלק מתחביביי, הם ציור, עריכת ווידיאו ובדיקות QA עבור חלק מבתי התוכנה הגדולים ביותר עבור ספקי אחסון אתרים.
כמה פעמים אנשים מבקרים באתר שלך? אלא אם כן יש לך חנות אינטרנית, אין שום סיבה שגולש יבקר באתר שלך יותר מפעם או פעמיים. ברגע שהם קונים ממך, הם בדרך כלל נעלמים. והם לא יחזרו בקרוב מכיוון שאין להם שום...
חדשות טובות לעסקים מתחילים שמקימים את העסק הקטן שלהם באופן מקוון. פייפאל(PayPal) לעסקים קטנים לא רק מקל על קבלת תשלומים אלא גם מספק אינספור הטבות אחרות שיעזרו לכם לשפר את השירותים שלכם.בעזרת...
רוצה להחזיר את המבקרים לאתר שלך?שמור על האתר האינטרנט שלך מעודכן!תוכן מעופש וישן, טכנולוגיה מיושנת באתר ועיצוב "פאסה" יכולים לגרום למבקרים באתר שלך להמשיך בחיפוש אחר אתר יותר מעודכן וחדשני, הגולשים...