איך להגדיל את המכירות באתר שלכם

ע"י Dean, פורסם 22/12/2018

בעוד המכירות באינטרנט גדלו מ 2.8% ל 17.1% מכלל המכירות הקמעונאיות במהלך 10 השנים האחרונות (מקור: ONS), לאחר eCommerce האתר אינו ערובה להצלחה. הגידול העצום במספר הסוחרים באינטרנט והשיטות המתוחכמות והיקרות שרבים מהם משתמשים בהם כדי למשוך לקוחות חדשים, משמע שהתחרות על מכירות גדול יותר מאי פעם. בהודעה זו, נבחן את הדרכים שבהן אתרי eCommerce קטנים יותר, שאין להם את המותרות של ניתוח נתונים גדולים או תקציבי שיווק גדולים, יכולים לשפר את המכירות באתר שלהם.

1. להאיץ את האתר שלך

להאיץ את המהירות שבה האתר שלך נטען בדפדפן של משתמש הוכח כבעל השפעה משמעותית על מספר הצפיות בדף, שיעורי ההמרות והמכירות הכוללות. לדברי Kissmetrics, אפילו עיכוב של שנייה אחת בזמן הטעינה יכול להפחית את שיעורי ההמרה ב -7%. 
לכן חשוב לשמור על קוד נקי ואיכותי, וכמובן לבחור אחסון אתרים מהיר אמין ואיכותי.

למה מהירות האתר כל כך חשובה? שתי סיבות. ראשית, עם פס רחב במהירות גבוהה כמו 4G או סיבים אופטיים, הגולשים באינטרנט מצפים אתרי אינטרנט יטענו מהר, אחרת יש סיכוי שהם יעזבו את האתר אם האתר אם זמן הטעינה של האתר הוא גדול. כל גולש שעוזב את האר הוא פוטנציאל מכירה שאבד. הסיבה השנייה היא כי אתרי אינטרנט מהיר יותר ידורג גבוהה יותר במנועי החיפוש. לכן, אם האתר שלך נטען מהר יותר, תקבל דירוג גבוה יותר ותקבל תנועה רבה יותר באתר שלך.

כדי להאיץ את מהירות האתר, אתה צריך להשתמש בערכות נושא קלים, להסיר תוספים שאינם בשימוש, להשתמש במטמון להשתמש גם ברשתות אספקת תוכן(CDN), לייעל גודל תמונות ולהשתמש בדחיסה. בנוסף, אתה צריך גם לבדוק כי חברת אחסון אתרים שלך משתמשת בטכנולוגיה מתקדמת והשרתים שלהם מהירים.

2. אמינות

הגולשים ברחבי האינטרנט הם חשדנים, לכן חשוב להראות שהאתר שלך הוא אמין ואיכותי. למרבה הצער, עסקים נוטים לעשות טעויות באתר שלהם שגורם להם להיראות פחות אמינים ומכובדים. הנה רשימה של דרישות בסיסיות הדרושות באתר האינטרנט שלך כדי לשכנע את הלקוחות שאתה עסק לגיטימי:

פרטים מלאים ליצירת קשר, כלומר מספר טלפון, כתובת דוא"ל וכתובת פיזית.

דפים חיוניים: צור קשר, תנאים והגבלות ופרטיות.

אם אתה חברה מוגבלת, הצג את מספר הרישום של החברה שלך.

אם אתה רשום במע"מ, הצג את מספר המע"מ שלך.

אם אתה מזוהה עם איגודים מקצועיים, להציג את סממני האמון שלהם.

3. הפוך את האתר שלך בטוח למכירה

הדבר האחרון שאתה רוצה שלקוחות פוטנציאליים יראו כאשר הם מסתכלים על המוצרים שלך הוא הודעה מ- Google, Microsoft או Mozilla, ואומר להם שהאתר שלך אינו מאובטח. עם זאת, זה מה שקורה לכל משתמש Chrome, Edge, IE או Firefox כאשר הם מבקרים באתר. אם אתר מאובטח, סמל מנעול מופיע בשורת הכתובת, אם הוא לא מופיע, הוא יגיד 'לא מאובטח' או יראה סמל מידע.

הדרך היחידה שבה האתר שלך יכול להרוויח אייקון מנעול מאובטח היא על ידי קבלת אישור SSL מהמארח האינטרנט שלך. אישורי SSL מצפינים נתונים שנשלחו בין דפדפן המשתמש לבין האתר שלך, תוך מניעת פרטי כרטיס אשראי ומידע אישי אחר שנגנב במהלך המעבר. ללא אישור SSL, לקוחות פוטנציאליים רבים ירתעו מלקנות אצלך באתר ובכך אתה מפסיד כסף.

כלקוח אצלנו ב - MyHost אתה זכאי לקבל תעודת SSL חינם של Let's Encrypt

4. קבל ביקורות

ביקורות הפכו לחלק בלתי נפרד מחוויית הקנייה המקוונת ומיליוני אנשים משתמשים בהם לפני ביצוע רכישה. אם לא הגדרת ביקורות באתרים כגון Google לעסק שלך או פייסבוק, עכשיו זה הזמן להתחיל.
עם ביקורות, החברה שלך היא יתרון מובהק, שכן ללקוחות אין דעות משוחדות של צד שלישי על מנת לאמת את החלטות הרכש שלהם.
לא רק קבוצה טובה של ביקורות לתת ללקוחות חדשים אמון לקנות ממך, סטטיסטית.

5. מצגת טובה יותר פירושה מכירות טובות יותר

ההופעות הראשונות נספרות, ואם הנתונים שלך ב- Google Analytics מראים שאנשים עוזבים את האתר שלך במהירות רבה (כלומר, זמני הפעלה קצרים ושיעורי יציאה מדף כניסה גבוהים), זהו סימן שהדפים שלך אינם פועלים ביעילות.

לעתים קרובות, זה בגלל תוכן כתוב רע או עיצוב לא מושך. אתה צריך לוודא כי עם ההגעה של הגולש לאתר, הלקוח יקבל במהירות דף ענייני ומושך. במילים אחרות, לספר ללקוח את היתרונות של קנייה ממך בהצהרה קצרה.

בנוסף, ודא תמונות באיכות גבוהה, עיצוב האתר מוצג היטב ושכל התוכן כתוב הוא מדויק מבחינה טכנית.