איך לגרום לגולשים לחזור לאתר שלך

ע"י Dean, פורסם 23/06/2019

זוהי הרגשה נהדרת כאשר אתה מתחיל לקבל המון תנועה לאתר האינטרנט שלך. עבדת קשה כדי לנהוג את כל התנועה על ידי אופטימיזציה של האתר שלך עבור קידום אתרים,
אך האם האתר שלך מחזיר גולשים? במאמר זה נלמד איך לגרום לגולשים לחזור לאתר שלך.

אתר מוצלח הוא אחד שיש לו מבקרים נאמנים שחוזרים שוב ושוב. המבקרים החוזרים שלך הם המעריצים הגדולים והם אלה שישתפו את האתר שלך וימליצו לאחרים גם במדיה החברתית.
למעשה, הגולש הפוטנציאלי גולש ב- 9  אתרים שונים לפני שהם בוחרים את המקום לרכוש ממנו.

אז איך אתה יכול לגרום לאנשים לרצות לחזור לאתר שלך פעם אחר פעם? הנה כמה טיפים אשר יראו לך כיצד להגדיל את המבקרים החוזרים לאתר שלך.

יצירת תוכן שימושי

שמירה על אתר האינטרנט שלך מעודכן עם תוכן איכותי, ומעודכן יהפוך את המבקרים לקוראים נאמנים וללקוחות.

80% מהאנשים מעריכים את הלמידה של חברה באמצעות תוכן מותאם אישית. על ידי יצירת תוכן מועיל עבור המבקרים שלך אתה מציג את העסק שלך כבעל סמכות מהימן בתעשייה שלך.

אם אתה מציע תוכן מרתק, המבקרים יחזרו לאתר שלך על בסיס קבוע כדי לראות מה העצה הגדולה וטיפים שאתה מציע עבור הגולשים.
ואם תעזור להם לפתור בעיה בחינם עם פוסט בבלוג, הם כנראה יקחו זאת בחשבון וירכשו ממך מוצר אולי בעתיד.

בנה רשימת תפוצה

רשימת תפוצה היא דרך מצוינת לגרום למבקרים לחזור לאתר שלך. בניית רשימת דוא"ל עוזרת ליצור קהילה סביב העסק שלך.
בכל עת יש לך משהו להגיד, יש קבוצה שלמה של אנשים בהישג יד, כי אתה יכול לשלוח את עלון מידכע או להכריז על מבצע.

נסה להוסיף פופ אפ באתר שלך כדי לתפוס את תשומת הלב של המשתמשים לפתות אותם לתוך מנוי לרשימת התפוצה שלך.
עוד טקטיקה גדולה כדי לקבל יותר מנויים ברשימת התפוצה היא להציע שדרוגי תוכן (במילה אחרת בונוסים בחינם) בתמורה לכתובת הדוא"ל שלהם.

הפוך את אתר האינטרנט שלך קל לשימוש

אף אחד לא ירצה לחזור לאתר שלך אם הם לא יכולים למצוא שום דבר שהם מחפשים. לכן ניווט קל כל כך חשוב. עיצוב אתר האינטרנט שלך, במיוחד דף הבית שלך,
צריך להיות נקי ועיצוב חינם העומס. להקל על המבקרים שלך למצוא בדיוק את מה שהם מחפשים.

תסתכל על תכונה זו בדף הבית של MyHost כדוגמה, זה אזור פשוט סופר מסייע למבקרים למצוא בקלות את הסוג המדויק של אחסון אתרים שהם רוצים.
האתר שלך צריך להיות קל לנווט, לא משנה מה אתה מוכר.

ודא שהאתר שלך הוא מהיר וידידותי גם לנייד. אם הדפים שלך לא נטענים מספיק מהר או אם המשתמש אינו מסוגל להציג את האתר שלך כראוי מהטלפון הסלולרי שלהם,
הם לא הולכים להישאר בסביבה כדי לבדוק את האתר שלך והם כנראה לא יחזרו.

אינטראקציה עם המבקרים שלך

אינטראקציה עם המבקרים באתר שלך היא דרך מצוינת לבנות קשרים משמעותיים איתם. על ידי מתן אפשרות לאנשים להגיב על הבלוג שלך ולהגיב להם,
אנשים ימשיכו לחזור לשיחות נהדרות איתך ועם אחרים ועוזרים לבנות קהילה סביב העסק שלך.

עודד את המבקרים להגיב על פוסטים בבלוג שלך על ידי שאילת שאלה בסוף או כולל ביטוי כמו "שתף את המחשבות שלך איתנו למטה!"
השב למגיבים שלך עם תגובות מותאמות אישית ואתה תיצור חיבור חזק איתם.

להיות פעיל במדיה חברתית

קידום התוכן שלך על פלטפורמות מדיה חברתית כמו Instagram , Facebook, Twitter יכולה להביא הרבה תנועה חדשה לאתר האינטרנט שלך,
אבל הם יכולים גם לעודד מבקרים לחזור לאתר שלך מספר פעמים.

הצג את סמלי המדיה החברתית שלך במקום בולט באתר שלך כדי שמבקרים בפעם הראשונה יוכלו לעקוב אחריך.

תוכל לשתף תוכן עם העוקבים שלך שיוביל אותם חזרה לאתר שלך, והם תמיד יהיו מודעים לכל קידומי מכירות חדשים שאתה מציע.
על ידי שיתוף פעיל במדיה החברתית.

שתפו אותנו בתגובות איך אתם גורמים למבקרים באתר שלכם לחזור לגלוש בו שוב? אנו נשמח לשמוע!