ביטול חבילה

  • פורסם:
  • 0 דקות

ביטול חבילה

ביטול חבילה יבוצע בהתאם לבקשת הלקוח, בתנאי שהודיע ל- MyHost  על בקשתו לביטול, לפחות כשבוע לפני תום תקופת החיוב שלו על פי השירותים אותם רכש.
ביטול החשבון מחייב מהלקוח ביטול על ידי פתיחת כרטיס תמיכה או הקלקה על ביטול המוצר:
1. שם + שם משפחה.
2. שם חברה (אם קיים) - על נייר פירמה.
3. כתובת האתר.
4. תיאור הבקשה לסגירת החשבון. לאחר פתיחת הכרטיס \ בקשה לביטול, יש לוודא שהשירות בוטל, לאחר הביטול של השירות, החיובים האוטומטיים יופסקו.