תפריט ניווט
ראשי
אחסון וורדפרס
אחסון
אחסון וורדפרס
החל מ-27₪
רוצים שאתר שלכם יגיע לביצועים לא מהעולם הזה? בחרו את החבילה הזאת!
אחסון אתרים
החל מ-19₪
החבילה הסטנדרטית של מייהוסט לרוב סוגי האתר בעולם!
אחסון מיני
החל מ-9.90₪
מיני אתר דורש מיני אחסון! מושלם לדפי נחיתה קטנים וטפסי לדים פשוטים.
אחסון פרימיום
החל מ-119₪
אתר פרימיום צרכים אחסון פרמיום! אחסון השיתופי עם יותר כוח סוס!
אחסון ריסלר
החל מ-74₪
אחסנו כמה אתרים ונהלו אותם כריסלר
שרתים וירטואליים
החל מ-79₪
זה ציפור? זה מטוס? לא זה הענן של מייהוסט!
מאגר מידע
בלוג
שותפים
תמיכה
מאגר מידע
סטטוס שרתים
צור קשר
תפריט נגישות
הגדלת טקסט
הקטנת טקסט
שחור לבן
ניגודיות צבעים גבוהה
היפוך צבעים
הדגשת קישורים
איפוס הגדרות
הצהרת נגישות
התחברות
MyHost
ניהול חשבונות
מאגר מידע
ניהול חשבונות
כשהעסק שלי יגדל, האם אוכל לשדרג את התוכנית האחסון שלי?
מבואכלקוח בשירותי אחסון אתרים או אחסון וורדפרס שלנו במייהוסט, או בטרם קניית השירות אצלנו, אתה כנראה שואל את עצמך, האם אתה יכול לגדול עמנו, יחד עם העסק שלך, ולשנות ולשדרג את השירותים שלך...
קניתי חבילת אחסון אתרים איך אוכל לקבל את ה-SSL החינמית שלי?
אם אתה רוכש אחת מחבילות אחסון האתרים שלנו (לא משנה באיזו תקופת חיוב הנך בוחר/ת), תשמח לשמוע שאנו כוללים תעודת SSL בחינם יחד עם שירות חבילת אחסון האתרים שלך. אתה יכול להגדיר את זה מפאנל האחסון של...
איך להעביר את האתר שלי לשרתים שלכם?
רכשתם חבילת אחסון אתרים אצלנו במייהוסט, או שאתם חושבים על לרכוש חבילת אחסון אתרים אצלנו, אך עומדת בפניכם השאלה, איך אני מעביר את האתר שלי אליכם?במדריך זה אנו נדבר על האפשרויות שיש.איך...
מה ההבדלים בין cPanel ל-WHM?
cPanel ו-WHM (Web Host Manager) הם לוחות הבקרה פופולריים המשמשים לשליטה בשרתים וחשבונות אחסון. בהתאם לשירות שלך אצלנו במייהוסט, ייתכן שתהיה לך גישה לאחד או לשני הפאנל המתקדמים הללו.מה זה WHM?WHM משמש...
איך לאפס סיסמה לאזור האישי?
באם הנכם לקוחות קיימים שלנו ב - MyHost, ויש לכם שירות של אחסון אתרים שיתופי או אחסון וורדפרס שלנו, והנכם רוצים להתחבר לאזור האישי שלכם אצלנו, אך אינכם זוכרים את פרטי הגישה שלכם לאזור...
איך להתחבר לסיפאנל?
באם הנכם לקוחות קיימים שלנו ב - MyHost, ויש לכם שירות של אחסון אתרים שיתופי או אחסון וורדפרס שלנו, והנכם רוצים להתחבר בקלות לממשק הניהול של סיפאנל, ניתן לעקוב אחר ההדרכה הבאה שלנו.איך מתחברים...
ההבדל בין אחסון אתרים לבין אחסון ריסלר
תוכניות אחסון אתרים - מציעה את כל מה שצריך כדי ליצור ולתחזק אתר. תוכנית אחסון אתרים שיתופית מסופקים עם לוח בקרה cPanel אחד דרכו הם יכולים לנהל את כל הדומיינים והאתרים שלהם בחבילה. אמנם באפשרותך...
איך להתחבר לפורטל הלקוחות?
מדריך הבא נלמד איך להתחבר אל הפורטל הלקוחות שלנו, למשתמשים קיימים, יש ללכת באתר הראשי שלנו - MyHost.co.ilנלחץ על הכפתור "היכנס"נמלא את הטופס הבא, כתובת המייל שלכם והסיסמה, ונלחץ על הכפתור התחברות -
האם הנתונים שלי יאבד במהלך השדרוג של חבילת האחסון?
בעת שדרוג חשבונך, כל הקבצים יועברו אוטומטית לחבילה החדשה שלך, הקבצים שלך לא יאבדו ולא תחווה כל זמן השבתה!
האם אני יכול להתחבר לפאנל האחסון מהפלאפון?
כן, ניתן להתחבר לכל פאנל אחסון שלנו מהסמארט פון שלכם, ניתן לעשות זאת על ידי התחברות לפורטל הלקוחות שלנו, והתחברות לפאנל של אחד השירותים שלכם מהפורטל הלקוחות שלנו.
האם אוכל להציב מודעות AdSense או מודעות אחרות באתר שלי?
אתה מוזמן למקם כל סוג של פרסומות באתר שלך, כולל AdSense. אין הגבלות או הגבלות כלשהן.
ההבדל בין אחסון אתרים שיתופי לאחסון ריסלר
תוכנית אחסון אתרים שיתופית מציעה את כל מה שאתה צריך כדי ליצור ולתחזק אתר אינטרנט. תוכנית אחסון אתרים שיתופים מסופק עם לוח הבקרה cPanel אחד שדרכו הם יכולים לנהל את כל הדומיינים שלהם. למרות שניתן...
איך לפתוח כרטיס תמיכה?
נכנסים לאתר MyHost, ניגשים לעמוד תמיכה לאחר שהגענו לעמוד התמיכה נלחץ על כרטיס תמיכה - לאחר מכן, נבחר את המחלקה שאנו רוצים לפתוח אליה כרטיס - לצורך העניין בחרנו במחלקת התמיכה הטכנית.נמלא את...
חבילות אחסון אתרים ומחירים
MyHost מציעה תכונות וחומרה איכותית ביותר עבור כלל חבילות אחסון האתרים שלנו כיום. חבילות האחסון של MyHost מציעים מגוון רחב של כלים אשר יכולים לעזור למפתחי אתרים וגם למתחילים להבין כיצד הפאנל...
האם אני יכול לשדרג את החבילת אחסון שלי?
כן אתה יכול לשדרג את חבילת אירוח אתרים בכל עת.כל שעליך לעשות הוא להתחבר לאזור החיוב שלך ואתה יכול לבקש לשדרג.אתה יכול גם ליצור קשר עם צוות התמיכה שלנו והם יעזרו לך.
האם אתם מציעים תמיכה בשפות אחרות?
כן. אנו מציעים תמיכה בעברית ובאנגלית כרגע דרך האתר שלנו ודרך פורטל הלקוחות שלנו.אתה יכול לפנות אלינו בכל עת באמצעות צ'אט מקוון, כרטיסי תמיכה או באמצעות הדוא"ל
ספירה inodes / מספר קבצים לכל ספריה
מעת לעת אנו חווים בלבול עם השאלה מה לקח את כל שטח אחסון שלי?. כלומר, "לאן הלך כל מקום פנוי?" ולעתים קרובות, זה יכול להיות משימה מסובכת.אז נניח שנווטת ל- public_html, או לפי הספריה המכילה את רוב הנתונים...
האם אתם מציעים תקופת התנסות?
ניתן לקבל תקפות התנסות של 30 יום(חודש), אם אתם מעוניינים בתקופת התנסות בת חודש אצלנו באחד מהשירותים שבהם אנו מציעים חודש התנסות, כמו חבילות אחסון אתרים השונות או ריסלר בסיסי, צרו איתנו קשר דרך...
כמה דומיינים אני יכול לארח על חשבון "אחסון אתרים"?
זה תלוי בתוכנית אחסון האתרים שבחרת. אנו מציעים מספר תוכניות אירוח שיכולים להתאים לאתר אחד או מס' רב של תחומים / אתרי אינטרנט.
האם אתם מבצעים גיבויים יומיים?
כן, אנו מבצעים גיבויים יומיים על כל חבילות אחסון האתרים, ואחסון ריסלר.אנו לא מבצעים גיבוי לשרתים וירטואלים או שרתים יעודיים, האחריות הגיבוי בשירותים אלו הם בידי הלקוח בלבד.משתמשים אשר מושעים...
איחרתי בתשלום מה עושים?
איחרתי בתשלום ועכשיו החשבון שלי מושעה איך אני משחרר את ההשעיה?לאחר תשלום הקבלה, המערכת שלנו תאפשר באופן אוטומטי לשחרר את ההשעיה בחשבונך. פשוט עבור אל "הקבלות שלי" באזור הלקוח,שלם את הקבלה...
מה קורה אם אני מאחר בביצוע התשלום?
כל חשבונות האירוח השיתופיים/ריסלרים חייבים להיות משולמים לא יותר מ-14 ימים לאחר תאריך הפירעון. לפי תנאי השירות שלנו, אי תשלום בתוך 14 ימים יגרום להשעיה בחשבון האחסון. חשבונות המגיעים ל-45 ימים...
איך אני נירשם לפורטל הלקוחות?
ניתן להירשם לפורטל הלקוחות באמצעות כניסה לקישור הבא והזנת הפרטים הנדרשים בשביל להירשם לפורטל שלנוניתן להירשם לפורטל הלקוחות באמצעות הקישור הבא - הרשמה לפורטל הלקוחות
כיצד אני מתחבר לפורטל הלקוחות?
ניתן להתחבר לפורטל הלקוחות באמצעות כניסה לקישור הבא והזנת פרטי ההתחברות שאיתם נרשמתם לפורטלניתן להתחבר לפורטל הלקוחות באמצעות הקישור הבא - התחברות לפורטל לקוחות
כיצד ניתן להעביר את חבילת האחסון שלי לאדם אחר?
כיצד ניתן להעביר את חבילת האחסון שלי לאדם אחר?כדי להעביר את חבילת האחסון שלך לאדם אחר, האדם שאליו ברצונך להעביר אותו צריך ליצור חשבון באזור לקוח שלנו: הרשמהלאחר הרישום, יש לפתוח כרטיס תמיכה עם...
איזה פאנלים אתם מציעים?
איזה פאנלים אתם מציעים?נכון למרץ 2018, אנו ב - MyHost מציעים אחסון אתרים מבוסס על גבי הפאנלים הבאים -CpanelIspManagerהפאנלים שבעתיד צפויים להגיע אלינו הם - DirectAdminPlesk
מה אני מקבל ברכישת חבילת אחסון אתרים?
חבילת אחסון אתרים כוללת מספר רב של מרכיבים המאפשרים לך להיות נוכח ברשת האינטרנט. האחסון תומך לא רק בהעלאת קבצי האתר לשרת, אלא בנוסף גם מסדי נתונים, חשבונות FTP, מנהל קבצים, התקנה בקליק,...
שידרוג חשבון - שינוי חבילה
שידרוג חשבון - שינוי חבילהבכל רגע נתון תוכל לשדרג את החבילה שרכשת. ניתן לעבור לכל אחת מהחבילות האחרות אותן אנו מציעים או להגדיל את שטח חבילת אחסון אתרים וכמות הדומיינים הניתן לאחסן לאותו...
האם אתם משתמשים ב-RAID?
האם אתם משתמשים ב-RAID ?האם אתם משתמשים ב-RAID? התשובה היא כן. RAID היא שיטה שבה מאחדים מספר כוננים קשיחים ליחידה אחת. איחוד זה מאפשר גישה במקביל למספר כוננים, המשפרת את מהירות העבודה (הנטל מתחלק על גבי...
כיצד אני יוצר קשר עם התמיכה?
כיצד אני יוצר קשר עם התמיכה ? באמצעות כרטיס תמיכה באזור האישי באזור הלקוחות שלנו
מה ההבדל בין החבילות הבסיסית, העסקית והפרימיום?
מכיוון שחבילות אחסון אתרים שלנו לא מגבילות שטח אחסון ותעבורה, ההבדל היחיד הוא בכמות הדומיינים שניתן לאחסן על אותו החשבון. התוכנית...
האם יש התחייבות לשירותי האחסון?
האם יש התחייבות לשרותי האחסון?אין שום התחייבות לאף אחד מהשרותים שאנחנו מספקים – אחסון אתרים , אחסון אתרים ריסלר, איחסון ושרתי VPS. ניתן...
איך אני מחדש את חשבון האחסון שלי?
איך אני מחדש את חשבון האחסון שלי?חשבונות האחסון מנוהלים על ידי מערכת ניהול לקוחות אוטומטית(פורטל הלקוחות). הפורטל שלנו ייצר דרישת תשלום...
דרכי תשלום לשירותים
דרכי תשלום לשירותיםהדרכי תשלום לשירותים שאנו מציעים מתחלק למס' דרכים,ניתן לשלם בעזרת -PayPal - ניתן לשלם באמצעות חשבון הפייפאל האישי שלכם,...
כמה זמן נדרש לאשר את החשבון שלי?
כמה זמן נדרש לאשר את החשבון שלי?רוב המוצרים מופעלים מיד לאחר קבלת אישור התשלום. אם ההזמנה כללה רישום דומיין, זה עלול לקחת עד 24 שעות עבור שם...
כיצד אוכל לשחזר את הסיסמה שלי?
נכנסים לפורטל הלקוחות בפורטל יש כפתור שנקרא "איפוס סיסמה" לוחצים עליו ומגיעים לדף איפוס סיסמה יש להקליד את כתובת הדוא"ל שאיתו נרשמתם...
כיצד אוכל לעדכן את פרטי החשבון שלי?
כיצד אוכל לעדכן את פרטי החשבון שלי?היכנס לפורטל הלקוחות. התחבר למשתמש שלך.אתר את הקישור שכותרתו "עריכת פרטי חשבון".בכרטיסייה "הפרטים...
ביטול חבילה
ביטול חבילהביטול חבילה יבוצע בהתאם לבקשת הלקוח, בתנאי שהודיע ל- MyHost על בקשתו לביטול, לפחות כשבוע לפני תום תקופת החיוב שלו על פי...
תנו פידבק
עלינו עם אתר חדש, תנו פידבק
מה אתם חושבים על האתר?
יש משהו שלא אהבתם?
בחירה מרובה, תבחרו רק דברים שאתם חושבים שצריך שיפור
דף הבית
אחסונים
שירותים
מאגר מידע
בלוג
שותפים
תמיכה
סטטוס שרתים
נגישות
חווית משתמש
מחירים
עיצוב
האתר לא מובן
מה אתם חושבים על האתר?
שם מלא
ספרו לנו מה אתם חושבים על אתר
שלח פידבק