סיפאנל לא שומר לוגים ברמת משתמש

  • פורסם:
  • 1 דקות

מבוא

זיהינו אצל לקוח עם שרת וירטואלי בעיה לאחר שהוא הסיר את הNGINX של סיפאנל מתוך NGINX Manager, כלל הלוגים ברמת משתמש של סיפאנל היו קבועים על 0KB, קפצנו לפתרון הבעיה, ניסינו מס' פתרונות גנריים כמו בניית קונפגרציית אפאצ'י ובנייה מחדש של Pipped logging, אך למצער אין הבעיה סייעה, לאחר מחקר מעמיק, גילינו שקיימת בעיה הקשורה אל הNGINX של סיפאנל שבעת הסרתו לעיתים הלוגים אינם עובדים, והן גם קריאת התעבורה של המשתמש.

תסמינים

בעת הפעלת ea-nginx או על מערכת שהותקנה בה בעבר, היומנים הנוכחיים ריקים בתכונת Raw Access cPanel וגם התעבורה של המשתמש לא מתעדכנת.

תיאור

תכונה זו אינה יכולה לאתר את הדומיינים הנוכחיים עבור הדומיין שצוין כאשר יומני הדומיין של ea-nginx נמצאים בשרת. הורדות יומן הארכיון עדיין פועלות כהלכה אך ריקה.

פתרון לבעיה סיפאנל לא שומר לוגים ברמת משתמש

הבעיה דורשת הסרה של NGINX של סיפאנל, 

אם שירות ea-nginx הוסר, תצטרך רק להעביר את הספרייה /var/log/nginx כדי לפתור את ההתנגשות.

1. מעבר / שינוי שם התיקיית לוגים של NGINX

יש להתחבר בטרמינל ולהריץ את הפקודה הבאה -

דוגמת הרצת הקוד בטרמינל

2. תיקון התעבורה והורדת הלוגים ועדכון הלוגים והשגיאות עבור חשבון סיפאנל

לאחר מכן, אתם תראו שהלוגים עובדים ומצטברים, אך ניסיון של הורדת הלוגים יציג שגיאת 401 -

שגיאה 401

על מנת לפתור זאת יש לגשת בממשק הWHM אל Statistics Software Configuration -

ממשק Statistics Software Configuration

בממשק יש אזור הנקרא "Process Statistics for User" יש ללחוץ על הכפתור Go על מנת להריץ מחדש את הסטטיטיקה עבור אותו המשתמש הבעייתי -

ובאם אתם רוצים להריץ את הפעולה של הסטטיסטיקה לכלל המשתמשים בשרת יש להריץ את הפקודה הבאה - 

בשימת לב ~

אין פתרון זמין אם שירות ea-nginx עדיין בשימוש.