ניהול חשבונות 38

ההבדל בין אחסון אתרים לבין אחסון ריסלר

תוכניות אחסון אתרים - מציעה את כל מה שצריך כדי ליצור ולתחזק אתר. תוכנית אחסון אתרים שיתופית מסופקים עם לוח בקרה cPanel אחד דרכו הם יכולים לנהל את כל הדומיינים והאתרים שלהם בחבילה. אמנם באפשרותך...

איך להתחבר לפורטל הלקוחות?

מדריך הבא נלמד איך להתחבר אל הפורטל הלקוחות שלנו, למשתמשים קיימים, יש ללכת באתר הראשי שלנו - MyHost.co.ilנלחץ על הכפתור "היכנס"נמלא את הטופס הבא, כתובת המייל שלכם והסיסמה, ונלחץ על הכפתור התחברות -

סרטון מדריך התחברות לcPanel

בסרטון הבא תלמדו כיצד ניתן להתחבר לממשק הcPanel של חבילת האחסון שלכם ישירות מפורטל הלקוחות שלנו, בכמה קליקים פשוטים.

האם הנתונים שלי יאבד במהלך השדרוג של חבילת האחסון?

בעת שדרוג חשבונך, כל הקבצים יועברו אוטומטית לחבילה החדשה שלך, הקבצים שלך לא יאבדו ולא תחווה כל זמן השבתה!

האם אני יכול להתחבר לפאנל האחסון מהפלאפון?

כן, ניתן להתחבר לכל פאנל אחסון שלנו מהסמארט פון שלכם, ניתן לעשות זאת על ידי התחברות לפורטל הלקוחות שלנו, והתחברות לפאנל של אחד השירותים שלכם מהפורטל הלקוחות שלנו.

האם אוכל להציב מודעות AdSense או מודעות אחרות באתר שלי?

אתה מוזמן למקם כל סוג של פרסומות באתר שלך, כולל AdSense. אין הגבלות או הגבלות כלשהן.

ההבדל בין אחסון אתרים שיתופי לאחסון ריסלר

תוכנית אחסון אתרים שיתופית מציעה את כל מה שאתה צריך כדי ליצור ולתחזק אתר אינטרנט. תוכנית אחסון אתרים שיתופים מסופק עם לוח הבקרה cPanel אחד שדרכו הם יכולים לנהל את כל הדומיינים שלהם. למרות שניתן...

איך לפתוח כרטיס תמיכה?

נכנסים לאתר MyHost, ניגשים לעמוד תמיכה לאחר שהגענו לעמוד התמיכה נלחץ על כרטיס תמיכה - לאחר מכן, נבחר את המחלקה שאנו רוצים לפתוח אליה כרטיס -  לצורך העניין בחרנו במחלקת התמיכה הטכנית.נמלא את...

חבילות אחסון אתרים ומחירים

MyHost מציעה תכונות וחומרה איכותית ביותר עבור כלל חבילות אחסון האתרים שלנו כיום. חבילות האחסון של MyHost מציעים מגוון רחב של כלים אשר יכולים לעזור למפתחי אתרים וגם למתחילים להבין כיצד הפאנל...

האם אני יכול לשדרג את החבילת אחסון שלי?

כן אתה יכול לשדרג את חבילת אירוח אתרים בכל עת.כל שעליך לעשות הוא להתחבר לאזור החיוב שלך ואתה יכול לבקש לשדרג.אתה יכול גם ליצור קשר עם צוות התמיכה שלנו והם יעזרו לך.

האם אתם מציעים תמיכה בשפות אחרות?

כן. אנו מציעים תמיכה בעברית ובאנגלית כרגע דרך האתר שלנו ודרך פורטל הלקוחות שלנו.אתה יכול לפנות אלינו בכל עת באמצעות צ'אט מקוון, כרטיסי תמיכה או באמצעות הדוא"ל 

ספירה inodes / מספר קבצים לכל ספריה

מעת לעת אנו חווים בלבול עם השאלה מה לקח את כל שטח אחסון שלי?. כלומר, "לאן הלך כל מקום פנוי?" ולעתים קרובות, זה יכול להיות משימה מסובכת.אז נניח שנווטת ל- public_html, או לפי הספריה המכילה את רוב הנתונים...

האם אתם מציעים תקופת התנסות?

ניתן לקבל תקפות התנסות של 30 יום(חודש), אם אתם מעוניינים בתקופת התנסות בת חודש אצלנו באחד מהשירותים שבהם אנו מציעים חודש התנסות, כמו חבילות אחסון אתרים השונות או ריסלר בסיסי, צרו איתנו קשר דרך...

האם אני יכול לאחסן את הבלוג שלי בשרת שלכם?

כמובן, כל תוכניות אירוח האתרים שלנו מתאימות לאחסון אתרי בלוגים וכמובן גם אתרים עסקיים, אתרי תדמית ודפי נחיתה.החבילות אחסון שלנו מתאימות למרבית סוגי האתרים הקיימים היום. אם קיימת אצלכם שאלה...

כמה דומיינים אני יכול לארח על חשבון "אחסון אתרים"?

זה תלוי בתוכנית אחסון האתרים שבחרת. אנו מציעים מספר תוכניות אירוח שיכולים להתאים לאתר אחד או מס' רב של תחומים / אתרי אינטרנט. 

האם אתם מבצעים גיבויים יומיים?

כן, אנו מבצעים גיבויים יומיים על כל חבילות אחסון האתרים, ואחסון ריסלר.אנו לא מבצעים גיבוי לשרתים וירטואלים או שרתים יעודיים, האחריות הגיבוי בשירותים אלו הם בידי הלקוח בלבד.משתמשים אשר מושעים...

איחרתי בתשלום מה עושים?

איחרתי בתשלום ועכשיו החשבון שלי מושעה איך אני משחרר את ההשעיה?לאחר תשלום הקבלה, המערכת שלנו תאפשר באופן אוטומטי לשחרר את ההשעיה בחשבונך. פשוט עבור אל "הקבלות שלי" באזור הלקוח,שלם את הקבלה...

מה קורה אם אני מאחר בביצוע התשלום?

כל חשבונות האירוח השיתופיים/ריסלרים חייבים להיות משולמים לא יותר מ-14 ימים לאחר תאריך הפירעון. לפי תנאי השירות שלנו, אי תשלום בתוך 14 ימים יגרום להשעיה בחשבון האחסון. חשבונות המגיעים ל-45 ימים...

איך אני נירשם לפורטל הלקוחות?

ניתן להירשם לפורטל הלקוחות באמצעות כניסה לקישור הבא והזנת הפרטים הנדרשים בשביל להירשם לפורטל שלנוניתן להירשם לפורטל הלקוחות באמצעות הקישור הבא - הרשמה לפורטל הלקוחות

כיצד אני מתחבר לפורטל הלקוחות?

ניתן להתחבר לפורטל הלקוחות באמצעות כניסה לקישור הבא והזנת פרטי ההתחברות שאיתם נרשמתם לפורטלניתן להתחבר לפורטל הלקוחות באמצעות הקישור הבא - התחברות לפורטל לקוחות

כיצד ניתן להעביר את חבילת האחסון שלי לאדם אחר?

כיצד ניתן להעביר את חבילת האחסון שלי לאדם אחר?כדי להעביר את חבילת האחסון שלך לאדם אחר, האדם שאליו ברצונך להעביר אותו צריך ליצור חשבון באזור לקוח שלנו: הרשמהלאחר הרישום, יש לפתוח כרטיס תמיכה עם...

מה פרטי הDNS שלכם?

מה פרטי הDNS שלכם?פרטי שרתי הNameServers שלנו משתנים ומפאנל אחד לשני, כמו IspManager ו - cPanelפרטי הDNS שלנו נשלחים לאחר הרכישה לדוא"ל שהזנתם במהלך ההרשמה לפורטל הלקוחות שלנו.בהתאם לפאנל ולשרת פרטי הDNS עלולים...

מדריך התחברות ל - IspManager

מדריך התחברות ל - IspManagerבסרטון הבא נלמד כיצד להתחבר לפאנל האחסון IspManager דרך פורטל הלקוחות שלנו, דרך האינטגרציה שלנו. התהליך הוא פשוט, קל ומהיר ובכמה קליקים פשוטים תוכלו להתחבר לממשק האחסון שלכם...

מדריך התחברות ל - cPanel

מדריך התחברות ל - cPanelבסרטון הבא נלמד כיצד להתחבר לפאנל האחסון cPanel דרך פורטל הלקוחות שלנו, דרך האינטגרציה שלנו.התהליך הוא פשוט, קל ומהיר ובכמה קליקים פשוטים תוכלו להתחבר לממשק האחסון שלכם ולנהל...

איזה פאנלים אתם מציעים?

איזה פאנלים אתם מציעים?נכון למרץ 2018, אנו ב - MyHost מציעים אחסון אתרים מבוסס על גבי הפאנלים הבאים -CpanelIspManagerהפאנלים שבעתיד צפויים להגיע אלינו הם - DirectAdminPlesk

מה אני מקבל ברכישת חבילת אחסון אתרים?

חבילת אחסון אתרים כוללת מספר רב של מרכיבים המאפשרים לך להיות נוכח ברשת האינטרנט. האחסון תומך לא רק בהעלאת קבצי האתר לשרת, אלא בנוסף גם מסדי נתונים, חשבונות FTP, מנהל קבצים, התקנה בקליק,...

שידרוג חשבון - שינוי חבילה

שידרוג חשבון - שינוי חבילהבכל רגע נתון תוכל לשדרג את החבילה שרכשת. ניתן לעבור לכל אחת מהחבילות האחרות אותן אנו מציעים או להגדיל את שטח חבילת אחסון אתרים וכמות הדומיינים הניתן לאחסן לאותו...

האם אתם משתמשים ב-RAID?

האם אתם משתמשים ב-RAID ?האם אתם משתמשים ב-RAID? התשובה היא כן. RAID היא שיטה שבה מאחדים מספר כוננים קשיחים ליחידה אחת. איחוד זה מאפשר גישה במקביל למספר כוננים, המשפרת את מהירות העבודה (הנטל מתחלק על גבי...

כיצד אני יוצר קשר עם התמיכה?

כיצד אני יוצר קשר עם התמיכה ?ניתן ליצור קשר עם התמיכה שלנו דרך מס' דרכים,טופס יצירת קשר באתר.פתיחת כרטיס תמיכה בפורטל הלקוחות.צ'אט האתר דרך נציג שירות.סקייפ.דיסקורד.טלפונית.במידה ולא קיבלתם...

מה ההבדל בין החבילות הבסיסית, העסקית והפרימיום?

מכיוון שחבילות אחסון אתרים שלנו לא מגבילות שטח אחסון ותעבורה, ההבדל היחיד הוא בכמות הדומיינים שניתן לאחסן על אותו החשבון. התוכנית...

האם יש התחייבות לשירותי האחסון?

האם יש התחייבות לשרותי האחסון?אין שום התחייבות לאף אחד מהשרותים שאנחנו מספקים – אחסון אתרים , אחסון אתרים ריסלר, איחסון ושרתי VPS. ניתן...

איך אני מחדש את חשבון האחסון שלי?

איך אני מחדש את חשבון האחסון שלי?חשבונות האחסון מנוהלים על ידי מערכת ניהול לקוחות אוטומטית(פורטל הלקוחות). הפורטל שלנו ייצר דרישת תשלום...

דרכי תשלום לשירותים

דרכי תשלום לשירותיםהדרכי תשלום לשירותים שאנו מציעים מתחלק למס' דרכים,ניתן לשלם בעזרת -PayPal - ניתן לשלם באמצעות חשבון הפייפאל האישי שלכם,...

כמה זמן נדרש לאשר את החשבון שלי?

כמה זמן נדרש לאשר את החשבון שלי?רוב המוצרים מופעלים מיד לאחר קבלת אישור התשלום. אם ההזמנה כללה רישום דומיין, זה עלול לקחת עד 24 שעות עבור שם...

כיצד אוכל לשחזר את הסיסמה שלי?

נכנסים לפורטל הלקוחות בפורטל יש כפתור שנקרא "איפוס סיסמה" לוחצים עליו ומגיעים לדף איפוס סיסמה יש להקליד את כתובת הדוא"ל שאיתו נרשמתם...

כיצד אוכל לעדכן את פרטי החשבון שלי?

כיצד אוכל לעדכן את פרטי החשבון שלי?היכנס לפורטל הלקוחות. התחבר למשתמש שלך.אתר את הקישור שכותרתו "עריכת פרטי חשבון".בכרטיסייה "הפרטים...

ביטול חבילה

ביטול חבילהביטול חבילה יבוצע בהתאם לבקשת הלקוח, בתנאי שהודיע ל- MyHost  על בקשתו לביטול, לפחות כשבוע לפני תום תקופת החיוב שלו על פי...

איך אני מעביר את האתר שלי?

איך אני מעביר את האתר שלי?אם נמאס לך מחברת האחסון הקודמת שלך, והחלטת להתקדם הלאה והחלטת לעשות את המעבר אלינו, הצעד הראשון הוא לרכוש אחד...