3 טיפים לקידום אתר האינטרנט שלכם

ע"י Dean, פורסם 23/03/2020

כבעלי אתרים, כולנו רוצים לראות כי שיטות העבודה שלנו לקידום האתר שלנו במנועי החיפוש (SEO) משתלמות. אחרי הכל, נוכחות מקוונת עוזרת תלויה בחלקה גם בדירוג טוב במנועי חיפוש. עם זאת, ציפיות לא מציאותיות והרצון לראות תוצאות מהירות עלולות לפגוע במאמצים שלך.
למרבה המזל, מחקר רב עוסק בזיהוי שיטות מנוסות ואמינות שיכולות לספק הצלחה בתחום המשחק SEO. עם הזמן, אתה אמור להיות מסוגל לעודד כניסות חדשות הודות לנראות מוגברת. התקדמות איטית ויציבה היא המפתח, וזו הסיבה שחשוב להיערך ביסודיות ולתרגל סבלנות.

במאמר זה נבחן למה לצפות בכל הקשור לקידום אתרים, ושלושה צעדים שתוכלו לבצע בכדי להפוך את ההצלחה למציאות. בואו נתחיל!

למה לצפות ממאמצי קידום האתר האינטרנט שלך

למרות שתרצה לראות תוצאות מיידיות מהעבודה הקשה שלך עם SEO, חשוב לנהל את הציפיות שלך. אתה לא מתכוון לראות את הדף שלך מיד במקום הראשון בכל חיפוש בגוגל, לא משנה כמה הוא עשוי להיות איכותי. עם זאת, אין פירוש הדבר שקידום אתרים אינו חיוני או יעיל.

עם זה בחשבון, כדאי לדעת מראש שכשאתה עושה מאמץ ב- SEO אתה משחק את המשחק הארוך. עמוד 1 הממוצע הממוצע בכל חיפוש בגוגל נתון קיים כשלוש שנים. מרבית התוצאות בעשירייה הראשונה עבור חיפושים הם בני יותר משנתיים. פחות משישה אחוזים מהדפים יגיעו למיקום מספר 10 ומעלה תוך פחות משנה.

כמובן, זה לא אומר שעליך לזרוק את כל הציפיות שלך מהחלון. בדרך כלל, אם השקעת בטקטיקות SEO חזקות, תראה שיפור בדירוג שלך תוך כחצי שנה.
אתרים מסוימים טוענים כי הדירוג שלהם משתפר תוך שבועות, אך עליך להיזהר מתיקונים מהירים. אחרי הכל, גוגל בוחנת קפיצות פתאומיות בדרגת קידום אתרים בחשדנות, והדף שלך יכול למעשה להיענש אם קודם מהר מדי.
באופן טבעי, חצי שנה היא עדיין התקופה הממוצעת. נקודת המפתח היא שתרצה לחפש התקדמות הדרגתית ויציבה. אם הדירוג שלך עדיין לא זז לאחר שנה של הוצאת תוכן איכותי והשתתפות ב- SEO, הגיע הזמן להעריך מחדש את האסטרטגיה שלך.

למרבה המזל, ככל שתקפידו על כמה שיטות עבודה מומלצות לקידום אתרים, כך יש סיכוי גבוה יותר לראות את הדירוג שלכם עולה. בואו נסתכל כיצד תוכלו לשפר את הסיכוי שלכם לעלות בעקביות לראש תוצאות החיפוש.

3 טיפים לקידום אתר אינטרנט במנועי חיפוש

להלן שלוש האסטרטגיות היעילות ביותר לקידום אתרים.

1. השתמש במילות מפתח ארוכות-זנב

אתה יכול לחשוב על מילות מפתח בעלות זנב ארוך כביטויים שבהם אתה משתמש כדי למשוך תנועה. לדוגמה, אם אתה מוכר צעצועים באתר שלך, תצטרך לחשוב מעבר למונחים בסיסיים כגון "דובי" או "פאזל" כדי למשוך מבקרים באמצעות מנועי חיפוש.

אחרי הכל, השוק יוצף במילות מפתח כאלה. לא סביר שתדורג כמקום הראשון בדף בגוגל עבור "דובי פנדה", או אפילו עבור "פאזל דרקון". במקום זאת, על ידי התמקדות במושגי נישה ארוכים יותר כמו "צעצוע דובי פנדה גדול", אתה יכול לשפר את הסיכוי שהדפים שלך ידורגו מאוד בחיפושים רלוונטיים.

המטרה של גוגל היא לחבר משתמשים בדיוק למה שהם מחפשים. על ידי הצעת תיאורים מפורטים המשתמשים במילות מפתח עם זנב ארוך, תעשה לעצמך טובה. אתה רק צריך להיות בטוח שמילות המפתח שאתה בוחר הן מה קהל היעד שלך מחפש. הכלי לתכנון מילות המפתח של גוגל עצמו הוא מקום מצוין לבצע מחקר זה.

2. הוסף טקסט Alt לתמונות שלך

'טקסט Alt' עובר בשמות רבים, כגון 'תגיות alt', 'תיאורי alt' ו'מאפייני alt '. איך שלא תקראו לזה, טקסט alt הוא פשוט תיאור קצר שאתה מצרף לתמונות ומדיה אחרת באתר האינטרנט שלך אשר מקנה שיפור לקידום וגם לנגישות.

בכל פעם שתוסיף תמונה לאתר שלך, אתה יכול לכלול תיאור קצר שלה (בדרך כלל, זה ביטוי או משפט בודד). אם מסיבה כלשהי התמונה לא נטענת, הטקסט יוצג במקום זאת. טקסט Alt שומר גם על נגישות לאתר שלך, מכיוון שהוא מאפשר לאנשים המשתמשים בקוראי מסך לדעת מהי התמונה.

טקסט alt לתמונות

מה שכן, טקסט alt מספר למנועי חיפוש על התמונות הכלולות בדפים שלך. אחרי הכל, בוטים של מנועי חיפוש לא יכולים לחוש הרבה בתמונות בעצמם. עם תיאור ברור, גוגל ומנועי חיפוש אחרים יכולים להבין מהי התמונה ואיך היא מתאימה להקשר שלך.

כדי להבטיח שאתה כותב טקסט טקסט איכותי, תרצה להיות יסודי אך תמציתי. חשוב גם לזכור כי אין זה מרחב לדחוס מלא מילות מפתח לא רלוונטיות. אם מילת מפתח תואמת את התמונה שלך, המשך להשתמש בה. עם זאת, טקסט alt תיאורי פשוט מועיל לא פחות ל- SEO הכולל שלך.

3. צור תיאורי מטה מותאמים אישית

'מטא תיאור' של העמוד הוא פיסקת הטקסט המוצגת בדף חיפוש, המספרת למשתמשים מה האתר שלך מכיל:

תיאור מטה מותאמים אישית

באופן ספציפי בגוגל, תיאור מטא הוא תג HTML של עד 160 תווים. תיווצר עמוד לכל עמוד באופן אוטומטי, אך תוכל לשפר את הדירוג שלך במהירות רבה יותר על ידי יצירת תיאורים מותאמים אישית משלך.
אחרי הכל, השינויים הקטנים האלה של טקסט הם אלה שמשכנעים את המחפשים ללחוץ על הדפים שלך או לחפש במקום אחר. באחרים כדי לייצר יותר קליקים.

במונחים ספציפיים יותר, כל תיאור מטה צריך להיות 160 תווים ומטה, וכתוב בקול פעיל. כדאי גם לכלול מילות מפתח מתאימות (אם הן משתלבות באופן טבעי) ולהסתיים בקריאה חזקה (CTA) כמו "גלה עוד!" מעל הכל תרצה להבהיר לקהל היעד שלך מדוע לחיצה על הדף תועיל להם.

סיכום

הפיכת העבודה הקשה והמאמץ שלך להצלחה ב- SEO היא מסע שיכול לקחת זמן. עם זאת, התגמולים ברורים, וכדאי להמתין. על ידי תרגול SEO חזק, תוכלו לשפר את דירוג הדפים שלכם ולייצר תנועה חדשה עבור אתר האינטרנט שלכם.

בואו נסתכל שוב על כמה מהדרכים הטובות ביותר להאיץ את התוכן שלך לעבר דירוג טוב יותר:

  • השתמש במילות מפתח עם זנב ארוך כדי לתפוס מילות מפתח רלוונטיות.
  • הוסף טקסט alt לתמונות שלך.
  • כתוב תיאורי מטא מותאמים אישית.

אם יש לך שאלות לגבי שיטות עבודה מומלצות בנושא SEO, או שיש לך טכניקות מועדפות אחרות? שתפו אותנו בתגובות!