10 טיפים לקידום האתר החדש שלך

ע"י Liel, פורסם 03/08/2019

אז, סיימתם לבנות את האתר החדש שלכם אבל אף אחד לא נכנס אליו. איזה באסה... לגוגל יכול יכול לקחת בין ארבעה ימים לשבועות לאינדוקס של הדפים החדשים שלך. המשמעות היא שאתה לא מופיע בתוצאות חיפוש ואף אחד לא יודע שאתה שם. אז איך מוציאים את האתר שלך? להלן עשרת הטיפים המובילים שלנו לקידום האתר שלך ולהגדיל תנועה אל אתר האינטרנט החדש שלך אז רשמנו עבורכם 10 טיפים לקידום האתר החדש שלך ולהשיג גולשים חדשים -

שתף תוכן איכותי

בין אם זה בלוג מקורי או משהו יוצא דופן, או שאתה מעביר מאמר מעניין, זה לא משנה כל עוד זה ישמור על קהל היעד שלך מסוקרן. תוכן הוא דרך נהדרת למשוך קהל לאתר שלך.יש כמה דרכים שתוכלו לשתף:

  • פרסם קישורים לבלוג שלך במדיה החברתית ובקש מהקהל להכנס לקרוא את המאמר המלא
  • בקש מבעלי עסקים בשוק דומה או משלים לשתף את התוכן שלך עם הקהל שלהם
  • שאל את החברים והמשפחה אם אתה יכול להוסיף אותם לרשימת הדוא"ל שלך ואז בקש שיעבירו את התוכן שלך לאנשי הקשר שלהם

תרשום פוסט אורח בבלוגים אחרים

זה דומה לבקש מבעלי עסקים אחרים לשתף את התוכן שלך, אבל זה צעד קדימה. כשאתה הכתב אורח בבלוג שונה משלך, אתה יוצר תוכן מקורי רק לאתר של אותו יזם אחר, והם בעלי הזכויות הבלעדיות. זה מתפרסם בדף שלהם, ממש כמו בבלוגים שלהם, ותקבל גישה לכל הקהל שלהם. אם אתה יכול להתחבר למישהו שיש לו כבר מוניטין רב או עוקב גדול, זו דרך נפלאה להשיג קהל חדש לאתר שלך.

השתמש במדיה חברתית

בשנת 2019 היו בערך 2.4 מילארד פעילויות במדיה החברתית - וכנראה שזה רק גדל מאז. רשת חברתית היא דרך נהדרת להוציא את שמך לשם ולהעביר תנועה אל האתר שלך, אבל זה לא מספיק פשוט ליצור פרופיל. עליכם להיות פעילים, מעורבים ומעורבים בקהילה המקוונת שלכם.

צור חשבון יוטיוב

יוטיוב היא פלטפורמה לשיתוף סרטונים עם גישה אל אין ספור כמויות של אנשים, אין אדם בעולם שלנו שאינו יודע מהו יוטיוב, אתה יכול ליצור תוכן שיווקי או תוכן המקדם את האינטרס שלך על מנת להגדיל את קהל היעד שלך והתנועה אל אתר האינטרנט שלך.

שלם עבור מודעת פייסבוק

לא יכול להיות קל יותר להשתמש בפלטפורמה, וזה זול. עם תקציב יומי מינימלי של 20 ש"ח, מודעות פייסבוק יכולות להתאים בקלות לרוב התקציבים - ואפשרויות ההתאמה האישית מבטיחות שתגיע לקהל היעד שלך.

השתמש במודעות PPC (תשלום לפי לחיצה)

יש אנשים שמתנגדים לשלם עבור מודעות, אבל כשאתה רק מתחיל, זה באמת יכול לעזור להביא קהל. וזה פשוט! כל מה שאתה עושה זה ליצור את המודעה שלך ב- GoogleAdwords, וכפי שאתה משלם, אתה משלם על סמך מספר הקליקים שהמודעה שלך מקבלת.

שיווק בדוא"ל

גם אם אנשים עדיין לא מגיעים לאתר שלך, אתה עדיין יכול לגרום להם להירשם לרשימת הדוא"ל שלך. אם אתה משתתף באירועים קהילתיים או בכנסים בתעשייה, שמור תמיד איתך רשימת הרשמות. בקש מכל מי שתפגוש אם ברצונו להצטרף לרשימת התפוצה שלך. בנוסף, תוכלו ליצור דף נחיתה פשוט ולשתף אותו במדיה החברתית.

כלול קישור פנימי במאמרים שלך

הטיפ הזה הוא ישן אבל טוב - אנשים משתמשים בקישורים פנימיים, אבל זה עדיין עובד. אם אינך יודע, קישור פנימי הוא קישור באתר שלך שמוביל אליו. . . תוכן משלך! לדוגמה, אם לקוח קורא בלוג העוסק בטיפול בחיות מחמד, ייתכן שתרצה לקשר בחזרה למאמר אחר שכתבת עליו לרוץ עם הכלב שלך. אותו רעיון עובד לדפים שאינם פוסטים בבלוג. אתה יכול לקשר דף עסקה לפוסט בבלוג.

ערוך מחקר מילות מפתח

ככל שתוכל לגרום לגוגל לאינדקס את האתר שלך, כך תתחיל להופיע מהר יותר בתוצאות חיפוש, ונקדים יותר אנשים יתחילו למצוא את האתר שלך באופן אורגני. השימוש במילות מפתח מתאימות הוא דרך נהדרת לגרום לגוגל להבחין בך.

שכור מקדם אתרים

אם אתה יכול להרשות זאת לעצמך, אין בושה להכניס עזרה חיצונית. בשורה התחתונה: מקדמי אתרים מקבלים שכר כדי למצוא קהל. זה מה שהם עושים למחייתם. הם מכירים את הענף שלך ואת שוק היעד שלך.