רוצה להיות הבוס של עצמך? רוצה לעבוד מהבית?

ע"י Dean, פורסם 09/10/2019

רוצה להיות הבוס של עצמך? רוצה לעבוד מהבית? פתיחת עסק משלך יכולה להיות מתגמלת כל עוד אתה עובד עם האנשים הנכונים. מכיוון שתהיה גם הבוס וגם העובד, חשוב לוודא שאתה מוכן למלא את התפקידים האלה לפני שאתה מתחייב לכך בכל זמנך, כספך ומאמציך למיזם החדש שלך.

דרך אחת לבדוק? "ראיון עבודה" את עצמך לפני שתתחיל, להבין את נקודות החוזק שלך ואת כל חולשות שאתה צריך לעבוד עליהם. שאלות אלו מתמקדות בתכונות ובהרגלים שבעלי עסקים קטנים. החדשות הטובות הן שיש לך כנראה כמה כאלה.
החדשות הטובות יותר הן שאתה יכול לאמן את עצמך לטפל בשאר. אז, לבשו את החליפה הטובה ביותר שלכם ושאלו את עצמכם את הדברים הבאים…

האם אתה נהנה ללמוד דברים חדשים?

כשאתה מקים עסק, לא רק שאתה צריך ללמוד הרבה דברים חדשים, אלא גם תלמד כמה אתה לא עדיין לא יודע כלום. אם אתה מתלהב מללמוד, יש סיכוי גבוה יותר שתצליח.

כמה אתה מתמיד?

להגיע ליעדים העסקיים שלך לוקח זמן(במקרה שלי, זה לקח כמעט חמש שנים מאז שהתחלתי לממן עצמאי במשרה מלאה עד שהייתה הגיונית, שהיווה את המבחן החנני שלי להצלחה עסקית.) האם אתה יכול להתמודד עם העסק שלך באמצעות חוויות למידה, כישלונות והזמן כדי לבנות בסיס לקוחות מנצח?

האם יש לך גישה בריאה לכסף?

איך אתה חושב על כסף? זה יכול לעזור או לעכב את העסק שלך. כדי לנהל עסק מתפקד ורווחי - ולשלם את החשבונות ולאכול - עליכם להיות מוכנים לגבות את התעריפים הנכונים.

האם אתה מרגיש בנוח לקבל החלטות חשובות?

אם המחשבה על טעות לטעות משתקת אותך, תרגול מחדש את הטעויות כחוויות למידה כך שלא תיצור הרגשה שעלולה לפגוע בעסק שלך. אתה הולך לעשות טעויות בעסק שלך, כי כולם עושים זאת. קבלו את זה וקבלו החלטות בכל מקרה, רצוי עם כמה עזרה ממנטורים, עמיתים ולקוחות.

האם אתה נהנה להכיר אנשים?

מבוגרים אוהבים עסקים ביתיים מכיוון שזה נותן לנו את השקט והשלווה שאנחנו צריכים כדי לעשות את העבודה הטובה ביותר שלנו. זה לא אומר שאתה יכול להתחמק מכל קשר אנושי. יצירת קשרים היא קריטית להצלחה, במיוחד אם אתה עובד לבד. הקולגות, הלקוחות, הלקוחות והמנטורים שלך הם הרשת שהעסק שלך זקוק לה כדי לשרוד ולצמוח.

עד כמה אתה מתמודד עם זמן?

כן, להיות הבוס של עצמך פירושו שאתה יכול לקבוע את לוח הזמנים שלך, אבל אתה עדיין צריך לקבוע את לוח הזמנים ולעקוב אחריו. עבור מרבית האנשים, נדרש תרגול והתאמות מסוימות, אך זו מיומנות שתוכל ללמוד.

האם אתה מוכן לחפש ולהקשיב לחוות דעת של לקוחותיך?

זה כל כך חשוב. בקש משוב מהלקוחות שלך, עמיתים מקצועיים, עובדים ואנשים אחרים בעסק שלך. הקשיבו בראש פתוח ותמצאו דרכים לשיפור העסק שלכם. היכנס להרגל להקשיב למשוב מבלי להגיב מייד, כך שיש לך זמן לחשוב עליו ולהחליט כיצד להשתמש בו. (הקפידו להודות לכל מי שמפנה זמן לשתף אתכם במשוב.)

האם המטרה העסקית העיקרית שלך היא לספק מענה ללקוחות שלך?

לא משנה מה היעדים האחרים שיש לך לעסק שלך - שעות גמישות, יותר הכנסה, חופש מפגישות - המטרה העיקרית צריכה להיות לספק ללקוחות שלך משהו בעל ערך. העסק שלך לא יכול להתקיים בלי בסיס של לקוחות שקונים ממך שוב ושוב ואומרים באושר לאנשים אחרים לקנות ממך.

משמעות הדבר היא שפונקציות הליבה של העסק שלך צריכות לכלול למידה מה הלקוחות שלך רוצים, לספק את מה שהם מצפים ולתקשר איתן בצורה ברורה.