למה כדאי לפתוח בלוג?

ע"י Dean, פורסם 19/12/2020

כמה פעמים אנשים מבקרים באתר שלך? אלא אם כן יש לך חנות אינטרנית, אין שום סיבה שגולש יבקר באתר שלך יותר מפעם או פעמיים. ברגע שהם קונים ממך, הם בדרך כלל נעלמים. והם לא יחזרו בקרוב מכיוון שאין להם שום סיבה.
עם זאת, בלוג נותן ללקוחות הפוטנציאליים ולקוחות הקיימים סיבה לחזור שוב ושוב. גם אם הם לא מתכננים לקנות דבר, זה לא אומר שלא יקראו את המאמרים בבלוג שלך.

כתיבת בלוגים שומרת על העסק שלך כך שכשמגיע הזמן לבצע רכישה או להציע המלצה לחבר, זה המותג שלך שהם מיד יחשבו עליו.

במילים אחרות, אם אתה לא כותב מאמרים בבלוג שלך, אתה זורק כסף על הרצפה. רק תסתכל על הנתונים הסטטיסטיים האלה:

  1. 77% ממשתמשי האינטרנט קוראים בלוגים
  2. עסקים שמבלוגים מקבלים 124% יותר לידים מאלה בלי
  3. 25% מהצרכנים קראו לפחות 2 פוסטים בבלוג לפני שקיבלו החלטת קנייה

בעלי עסקים קטנים קטנים רבים מתעלמים מההטבות העצומות וההזדמנויות שבלוגים יכולים לספק.

למה כדאי לפתוח בלוג?

למה כדאי לפתוח בלוג? בפוסט זה נבדוק מדוע פתיחת בלוג באתרך חשובה מתמיד וכיצד היא יכולה לעזור לך לייצר יותר הזדמנויות עסקיות, להרוויח יותר אמינות ולהקל על לקוחות פוטנציאליים למצוא אותך באינטרנט.

בנה מודעות והניע תנועה לאתר שלך

אם אתה רק מתחיל, הצעד הראשון הוא להכיר את העסק שלך באינטרנט. כתיבת בלוגים היא דרך זולה(בדרך כלל חינמית) ויעילה להעביר את שמך מול האנשים החשובים לך - הלקוחות הפוטנציאליים שלך.
אך גם אם אינך עסק חדש, בלוגים יכולים לעזור לך להגיע ליותר מהלקוחות הפוטנציאליים שלך ולהביא תנועה רבה יותר לאתר שלך.

תחשוב על בלוגים כמו לזרוק חכה לים. ככל שיש לך יותר קרסים במים, כך גדל הסיכוי שתתפוס דג. אז כשאתה מפרסם פוסט בבלוג חדש, זה כמו לזרוק קרס נוסף למים.

ככל שתפרסם תוכן איכותי ושימושי יותר בבלוג שלך, כך גוגל ומנועי חיפוש אחרים יוסיפו אינדקס. ככל שגוגל יוצר אינדקס רב יותר, כך יש לך יותר סיכויים לדירוג גבוה עבור מילות מפתח וביטויי מפתח שונים.
במילים אחרות, ככל שגדלים הסיכויים שלך להימצא באינטרנט על ידי לקוחות פוטנציאליים המחפשים תשובות או פתרונות לבעיותיהם בגוגל.

עכשיו, זכור שלא רק מילות המפתח שבהן אתה משתמש יכולות לעזור לך לדרג גבוה בגוגל. איכות התוכן שלך חשובה הרבה יותר!!!

תוכן קצר ולא איכותי לא יהיה אפקטיבי כמו מדריך,או מאמר מפורט על מה שהלקוח הפוטנציאלי מחפש. יהיה עליך לפרסם תוכן בעל ערך רב, תובנה, רלוונטיות וכד'.. זו הדרך היחידה ליצור רושם מתמשך על קהל היעד שלך (וגם על גוגל).

תהיה פעיל ברשתות החברתיות

אם אתה משתמש ברשת חברתית כדי ליצור קשר עם הקהל שלך, אתה בטח יודע כמה חשוב להיות פעיל ולפרסם על בסיס קבוע.
אתה יכול לשתף עדכונים ומידע הקשורים למוצרים ולשירותים שלך מעת לעת. אבל חוץ מזה, מה עוד אתה משתף?

אינך יכול לצפות לבנות מודעות ואמון ולמשוך אנשים לאתר שלך אם אתה מקשר רק למה שאתה מוכר או משתף תוכן מאתרים אחרים.
הבלוג שלך נותן לך הזדמנות מצויינת לא רק להישאר פעילים ברשתות החברתיות כל יום אלא גם לפתות אנשים רבים יותר לבקר בבלוג ובאתר שלך מכיוון שאתה משתף תוכן משלך, ולא של אחרים.

בנה אמון אצל הגולשים שלך

בנה אמון אצל הגולשים שלך

בלוגים נותנים לך הזדמנות נהדרת להפגין את המומחיות והמיומנויות שלך בתחום שלך.

לכן, במקום להתמקד במכירה המיידית, וודאו שפוסטי הבלוג שלכם מתמקדים במתן ערך לקוראים שלכם, ובבניית מערכת יחסים עימם על ידי שיתוף מידע שימושי, השראה או בידור המתאים לצרכיהם.
כאשר הבלוג שלך הופך למקור ערך לקהל שלך, כזה שהוא לא מפסיק לחזור לקבל עצות, טיפים ותשובות מועילים, אז אתה יודע שאתה בדרך הנכונה להפוך את הקוראים שלך ללקוחות.

מדובר בתוכן בעל ערך שבונה אמון ומוניטין להיות הטוב ביותר בתחום שלך. לכן, אם הלקוחות הפוטנציאליים שלך יוכלו להשתמש בייעוץ שלך כדי לשפר את חייהם או לפתור בעיה, הם בקרוב יבואו אמון לקנות כל מה שאתה מוכר.

תראו את הבלוג שלנו! אנו מפרסמים באופן תכוף, ומידע רלוונטי עבור הגולשים וקהל היעד שלנו.

תן לאנשים סיבה לבחור בך על פני המתחרים שלך

תן לאנשים סיבה לבחור בך על פני המתחרים שלך

אתה יודע מדוע אנשים בוחרים מותגים מסוימים על פני אחרים? מכיוון שחלק מהמותגים יודעים ליצור תוכן שמתחבר לקהל שלהם ברמה הרגשית.
אז אם אתם רוצים שאנשים יתאהבו במותג שלכם, הפסיקו לדבר על תכונות ועובדות ונתונים, והתחילו להפגין את האישיות והמטרה שלכם. זה מה שהופך את המותג שלך למיוחד.

כתיבת בלוגים היא דרך פשוטה ונהדרת להפגין את הצד האנושי והאישיות שלך, ולתקשר את מטרת המותג שלך, כלומר מה מייחד אותך מאחרים.

איך אתה עושה את זה? על ידי פרסום פוסטים שימושיים בבלוג שאינם מקשרים ישירות למוצר או לשירות אלא להדגים כיצד המותג שלך יכול להקל על אורח החיים שאליו הלקוחות שלך רוצים או שואפים.

לכן, כשאתה כותב מאמרים בבלוג שלך כדי לתקשר עם הגולשים שלך, זה עוזר לך להתבלט מול המתחרים שלך.

סיכום

אם אין לך בלוג לעסק שלך, עליך לפתוח אחד כזה עוד היום. וורדפרס היא סביבה נהדרת עבור כך! אין לך סיבה שלא לשקול את זה,בלוג יעזור לך לבנות מודעות ואמון, להגדיל את רשימת הלקוחות הפוטנציאלים שלך ולהגדיל את המכירות.

ברור, זה לוקח זמן לייצר כמות עצומה של תנועה ומכירות, אבל ברגע שזה יקרה, הייתם רוצים להתחיל עוד היום. אז התחילו עוד היום ברכישת שירות אחסון אתרים של מייהוסט ותבנו את הבלוג ותתחילו לייצר תנועה נוספת ולהגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאלים שלך.