החשיבות של מחקר מילות מפתח בקידום אתרים

ע"י Liel, פורסם 26/09/2019

אז מה החשיבות של מחקר מילות מפתח בקידום אתרים? מחקר מילות מפתח ב- SEO חשוב לא פחות מחמצן בחיי מקדם אתרים מקצועי.
זהו הצעד הראשון לפיתוח SEO מצליח לאתר שלך. מילות מפתח נקראות גם כמונחי חיפוש. זו יכולה להיות מילה אחת או יותר ממילה אחת.

כמובן שזה עוזר להשיג קהל ממוקד לאתר שלך באמצעות מנוע חיפוש. זה החלק החשוב ביותר לבחור מילות מפתח רלוונטיות לעסק או לבלוג שלך כדי להגיע לאנשים רלוונטיים.

מהו מחקר מילות מפתח?

מחקר מילות מפתח פירושו לחקור ולבחור מילים / מונחים שמשתמשים יחפשו במנועי חיפוש כדי למצוא את השאילתות שלהם.

זה יעזור להם להשיג תוצאות קשורות משאילתת חיפוש. מדריך זה הוא חלק ממדריך הטיפים והטריקים הבסיסיים שלנו בנושא SEO.

שקול תרחיש זה:

אתה עורך דין בנתניה. אנשים הזקוקים לעורך דין בנתניה יחפשו מונחים כמו עורך דין בנתניה וזה ימצא את האתר שלך ויכולים להגיע אל האתר שלך באמצעות החיפוש האורגני של גוגל.

מילת מפתח

יכול להיות שקל לבחור מילת מפתח לאתר אישי כמו עורך דין. אבל קשה מאוד לבחור מילת מפתח לאתר גדול יותר שיש בו מידע רב. כמו אם תבחר באמזון או ב- eBay, יש להם מיליוני מוצרים וכל סוג של מוצר שנמצא במנוע חיפוש.

במקרה כזה חברה כמו eBay או אמזון צריכה להתמקד בכל מונח חיפוש שאנשים יחפשו והם צריכים לבחור מילות מפתח רלוונטיות גם לחיפוש שלהם.

מילת מפתח שנבחרה תהיה רלוונטית לאתר או לדף שלך. כך שאנשים וגוגל שניהם יכולים להבין את נושא הדף ומנוע החיפוש יכול להביא לתוצאה טובה יותר.

מדוע מחקר מילות מפתח חשוב ביותר עבור קידום אתרים?

עד שלא תדע מאיזו מילה או מונח חיפוש אתה רוצה לדרג את פוסט הבלוג שלך במיקום העליון, ככל הנראה לא תוכל לבצע אופטימיזציה של תמונות, דפים ואסטרטגיית תוכן כדי למשוך תנועה מוסמכת לאתר שלך.

אם בחרת מילת מפתח שאינה קשורה לאתר או לנישה שלך והצבת את מילות המפתח האלה לפרסום בבלוג שלך, יש סיכוי רב יותר שבמשך זמן קצר פוסט הבלוג שלך עשוי לדרג גבוה יותר בחיפוש.
ובכן, אך אתה עלול לאבד תנועה והמשתמשים לא ידבקו באתר שלך מכיוון שמילות מפתח שגויות עלולות להדריך משתמשים בצורה שגויה.

בסופו של דבר התנהגות זו תיתפס על ידי Google SERP ואתה עלול לאבד את התנועה ואת המשתמש הפוטנציאלי שלך. תרחיש זה יגדיל את שיעור הכניסה לאתר שלך והוא מוביל לאיבוד הדירוג הכללי שלך.

כנראה שזה גורם רע לאתר שלך וזה יגדיל גם את ציון הספאם. הקפד לבחור מילת מפתח נכונה לאתר שלך.

אנא וודא שאתה לא משתמש במילות מפתח אלה ישירות כתגיות או ברשימה בפוסט בבלוג שלך. מילות מפתח צריכות להיות מוזכרות כראוי והן צריכות להיות חלק מהסבר התוכן שלך.

ישנם שני סוגים של מילות מפתח

1.מילות מפתח קצרות

מילות מפתח בעלות זנב קצר ידועות גם כמילות מפתח פופולריות. מילות מפתח אלה מכילות 3 מילים או פחות.

התבונן בדוגמאות שלהלן:

ערכות נושא של וורדפרס או ערכות נושא חינמיות של וורדפרס אלה נקראות מונחי ראש. זה הגדיר את הדבר הראשון שאתה חושב בזמן חיפוש המונח במנוע חיפוש.

בדומה לזה, אם תרצו לחפש תוספים של וורדפרס אז תעברו לגוגל ותתחילו לכתוב מונח חיפוש כמו תוסף וורדפרס הדבר הזה שנקרא מילות מפתח פופולריות מכיוון שהוא מכיל נפח חיפוש ותחרות מאוד גבוה.

2.מילות מפתח ארוכות

מילות מפתח אלה מכילות יותר משלוש מילים. הם מעט שונים ממילת מפתח קצרה. הוא מכיל נפח חיפוש ותחרות נמוכים. אך בגלל גורמים אלה, קל להגיע לדירוג מילות מפתח ארוכות. אתה עשוי לקבל תנועה נמוכה לאתר שלך עם מילות מפתח אלה,
אך אתה עשוי לקבל תנועה בעלות גבוהה לקליק ואיכות.

סיכום

זה הכל במדריך זה. המידע הבסיסי בנושא מילות מפתח.

בעזרתו תוכלו להתחיל במחקר מילות מפתח בבלוג או באתר שלכם כדי להרחיב את העסק שלכם ולקבל דירוג מתאים למילת מפתח זו. אם יש לך מידע נוסף על מחקר ותכנון מילות מפתח, אז שתפו אותנו בתגובות.