אלמנטור פרו מעלה מחירים?

היי לכל קהל לקוחותינו, ולכלל קוראי הבלוג שלנו, במאמר זה נדבר על שינוי המחירים של אלמנטור פרו, והעלאת המחירים של אלמנטור פרו.

אלמנטור הוא תוסף לבניית אתרי וורדפרס שרבים ברחבי העולם ובעיקר בישראל משתמשים בו לבניית האתר שלהם, לאלמנטור ישנם שני גרסאות אלמנטור חינמי ואלמנטור פרו.
אלמנטור רץ על למעלה מ5 מיליון אתרים ברחבי האינטרנט, כך שניתן להבין את הפופלריות סביבו בישראל.

עמוד אלמנטור בוורדפרס

לתוסף אלמנטור ישנם שני גרסאות, אלמנטור חינמי מספריית התוספים של וורדפרס המאפשר בנייה של אתרים בסיסיים בוורדפרס, וגרסת פרו אשר פותחת למפתח כלים נוספים רבים לפיתוח האתר שלכם.

ב- 9 בפברואר 2021, אלמנטור הודיעה על שינויים עצומים בתמחור של גרסת הפרו שלהם. מחירים אלה אמורים להיכנס לתוקף ב -9 במרץ 2021.

אם אתה כבר משתמש עם חבילה פעילה של Elementor Pro, שום דבר לא ישתנה עבורך לפי דבריהם.

אם תפעלו במהירות לרכישת Elementor Pro עכשיו זה הזמן לכך, תוכל לשמר את מחירי Elementor Pro הנוכחיים (ונמוכים יחסית) למשך כל תקופת הרישיון שלך לפי תשובתיהם בתגובות לשאלות בבלוג שלהם.

בפוסט זה, נשתף את כל מה שאתה צריך לדעת על התמחור החדש של אלמנטור פרו, בין אם אתה לקוח קיים באלמנטור פרו או מישהו שטרם רכש את אלמנטור פרו אבל שוקל את זה.

הסבר על תמחור אלמנטור פרו

בואו נתחיל את הדברים על ידי הסבר על שינויים במחירים בפועל, למקרה שאינכם מכירים את התמחור הנוכחי של אלמנטור פרו.

נכון לעכשיו, המחירים הוותיקים של אלמנטור פרו מחולקים לשלוש תוכניות, שלכולן יש את אותן התכונות בדיוק. ההבדל היחיד הוא מספר האתרים שבהם אתה יכול להשתמש באלמנטור פרו:

אישי - 49 דולר לאתר יחיד.

פלוס - 99 דולר לעד שלושה אתרים.

מומחה - 199 דולר לעד 1,000 אתרים.

תמחור אלמנטור במחירים הישנים שלו

ב -9 במרץ 2021 ייכנס לתוקפו התמחור החדש של אלמנטור פרו. התוכניות החדשות מחולקות לחמש תוכניות שונות ומגיעות עם כמה עליות מחירים גדולות, יחד עם כמה תכונות חדשות שזמינות רק בתוכניות מסוימות:

חיוני (לשעבר אישי) - $ 49 לאתר יחיד. זה בדיוק אותו דבר, למעט שינוי השם.

מתקדם (לשעבר פלוס) - 99 דולר לעד שלושה אתרים. זה בדיוק אותו דבר, למעט שינוי השם.

מומחה - 199 דולר לעד 25 אתרים. זה השינוי הגדול - אתה כבר לא מקבל 1,000 אתרים ברישיון זה. עם זאת, תקבל גישה ליותר מ- 100 ערכות אתרים.

סטודיו - 499 דולר לעד 100 אתרים ותמיכה ב- VIP.

סוכנות - 999 דולר עבור עד 1,000 אתרים ותמיכה ב- VIP

כלומר, עכשיו יהיו יותר הבדלים מאשר רק מספר האתרים שבהם תוכלו להשתמש ב- Elementor Pro:

תמחור החדש של אלמנטור פרו מהמאמר שלהם בבלוג

אז - אם היית מעוניין בתוכניות האישיות או הפלוס הנוכחיות, שום דבר לא ישתנה עבורך.

עם זאת, אם היית מעוניין בתכנית האתר 1,000, זה נראה כמו כדור קשה לבלוע במבט ראשון. נכון לעכשיו, אתה יכול לשלם 199 $ עבור עד 1,000 אתרים, התוכנית החדשה תשלם 999 $.

מה חדש בתכניות הסטודיו והסוכנות?

שתי התוכניות הזולות ביותר - Essential ו- Advanced - אינן מקבלות שום תכונות חדשות.

עם זאת, תוכנית המומחים החדשה של 199 דולר תביא לך גישה ליותר מ- 100 ערכות אתרים, המהווה הרחבה עצומה של ספריית ערכות האתרים הנוכחית של אלמנטור פרו (שהיא בסביבות ~ 17 בלבד). אם אינך מכיר, ערכות אתרים הן ערכות נושא של תבניות המתבססות על אותו אתר.

המשמעות היא גם שלא כל משתמשי Elementor Pro יקבלו גישה לכל התבניות, וכיום זה עובד. התוכניות החיוניות והמתקדמות עדיין יקבלו גישה לכל התבניות הנוכחיות - פשוט לא תהיה להם גישה לערכות האתר החדשות.

שנית, התוכניות החדשות של מומחים, סטודיו סוכנות ומומחה יביאו לכם רישום פרופיל ברשת המומחים של אלמנטור.

עם זאת, השינוי הגדול ביותר הוא מערכת תמיכה חדשה בצ'אט חי VIP ללקוחות סטודיו וסוכנות.

נכון לעכשיו, Elementor Pro מציע תמיכה בדוא"ל / כרטיסים בלבד עם זמן תגובה ממוצע ליום אחד. כעת, תהיה תמיכה חדשה ב- VIP שתציע תמיכה בצ'אט.

ברור שמדובר בשדרוג ענק שמקנה לך הרבה יותר עזרה בזמן אמת בכל הבעיות שאתה נתקל בהן.

יתרה מכך, תקבל תמיכה למספר חברי צוות, וזה נהדר אם יש לך סוכנות. תוכנית הסטודיו מאפשרת עד חמישה חברים לתמיכה ואילו תוכנית הסוכנות מציעה עד עשרה.

בסך הכל, הייתי אומר שלמרות שהתבניות החדשות ופרופיל רשת המומחים נחמדים, התמיכה בצ'אט החי החדש היא השדרוג הגדול ביותר.

מה משתנה ללקוחות קיימים של אלמנטור פרו?

אם אתה כרגע לקוח משלם של Elementor Pro בתוכנית המומחים הנוכחית שמאפשרת 1,000 אתרים תמורת 199 דולר לשנה, אתה בטח באי וודאות כרגע. אך לפי התגובות שלהם בפוסט שלהם אם הנכם לקוחות קיימים אין לכם צורך לדאוג!

שינויים בתמחור אלה משפיעים רק על רישיונות חדשים. אם אתה לקוח נוכחי, אתה מחובר למחירים הנוכחיים כל עוד אתה שומר על הרישיון שלך פעיל.

לדוגמא, אם תוכנית המומחים הנוכחית שלך תתחדש ב -1 באפריל 2021, אתה עדיין תשלם 199 דולר עבור 1,000 האתרים שלך מכיוון שאתה מוגדר למבנה התמחור הנוכחי.

המפתח כאן, עם זאת, הוא שעליך לשמור על הרישיון שלך פעיל. אם אתה כרגע נותן לרישיון שלך לפוג, לא תוכל עוד לגשת למחירים המומלצים. במקום זאת, יהיה עליכם לרכוש רישיון חדש במחירים הגבוהים יותר.

לסיכום - אם אתה לקוח נוכחי של Elementor Pro בתכנית 1,000 מומחים לאתרים, שום דבר לא ישתנה עבורך ותמשיך להתחדש במחיר הנוכחי שלך ובמגבלת האתר שלך אם הרישיון שלך לא יפוג. עם זאת, הקפד בהחלט לא לאפשר לרישיון שלך לפוג!

Elementor Pro מאפשר לך לאפשר חידוש אוטומטי, מה שאמור להבטיח שלא תשכח בטעות לחדש ולאבד את המחיר הקיים שלך.

 

 

כיצד לנעול את המחירים הזולים של אלמנטור פרו גם אם טרם רכשתם

בסדר, אז אם אתה לקוח אלמנטור פרו קיים, אתה יכול לנשום בקלות כי שום דבר לא ישתנה עבורך.

עם זאת, אם לא ביצעת את רכישת התוכנית הנוכחית של 1,000 מומחים לאתרים, ייתכן שאתה מתחרפן מכיוון שהחמצת את מה שנראה כעת כמו עסקת חייך.

כלומר, היית יכול לשלם רק 199 דולר עבור 1,000 אתרים, אבל עכשיו תצטרך לשלם 999 דולר - זה הבדל עצום.

אהה - יש כאן אפשרות אחרת.

המחירים החדשים של אלמנטור פרו לא ייכנסו לתוקף רק ב -9 במרץ 2021. פירוש הדבר שעדיין נותר לך לרכוש או לשדרג לתכנית המומחים הנוכחית בכדי להיכנס לסביבות המגבלות של 199 $ / 1,000 דולר.

כדי להבהיר זאת - אם תרכוש את רישיון המומחה Elementor Pro לפני ה -9 במרץ 2021, תעבור למחירים הנוכחיים ותמנע מעליית המחירים.

אז - אם בכלל היית על הגדר בנוגע לתוכנית המומחה של אלמנטור פרו, אני ממליץ בחום לבצע את הרכישה בהקדם כי תיתן לעצמך לחסוך סכום כסף עצום.

 

 

אך אנו ממליצים לפנות אל אלמנטור על מנת לקבל תשובה וודאית על כך שמחיר הרישיון שלכם ישמר ע"י פנייה בכרטיס אליהם - פתיחת כרטיס לאלמנטור

ניתן לקראו עוד על השינוי ולכל הפרטים וכמובן להגיב ולשאול בבלוג שלהם בפוסט שלהם.

 

האם אהבתם את המאמר?

אודות המחבר Dean

שמי דין חלק מתחביביי, הם ציור, עריכת ווידיאו ובדיקות QA עבור חלק מבתי התוכנה הגדולים ביותר עבור ספקי אחסון אתרים.

שווה לקרוא

תוספי וורדפרס

מה זה ווקומרס?

  • Dean
  • 3 דקות

אז מה זה ווקומרס? ווקומרס(WooCommerce) הוא תוסף לחנות וירטואלי שנועדו לעבוד עם וורדפרס. ווקומרס(WooCommerce) נועד לעבוד עם וורדפרס, כך שניתן להפוך את מערכת הניהול של וורדפרס ולהוסיף אליה חנות אינטרנטית...

תוספי וורדפרס

היתרונות העיקריים של שימוש בתוסף Jetpack לוורדפרס

  • Dean
  • 3 דקות

היתרונות העיקריים של שימוש בתוסף Jetpack הם שעם התוסף וורדפרס Jetpack, אינך צריך להתקין מספר תוספים כדי לקבל את התכונות הרצויות, מכיוון שהוא מציע כמעט כל מה שאתה צריך עבור אתר המתחיל שלך...

תוספי וורדפרס

מבוא ל - Yoast SEO תוסף ה - SEO הפופולרי ביותר בעולם

  • Liel
  • 1 דקות

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הוא המפתח למשיכת מבקרים לאתר האינטרנט שלך. עם זאת, מתחילים ומתקדמים כאחד יכולים למצוא אופטימיזציה לאתר daunting. אם לא מבוצעת כהלכה, הדבר עלול להוביל לבעיות תנועה...