איך לתחזק אתר וורדפרס?

רבים שואלים את השאלה הבאה - איך לתחזק אתר וורדפרס? ניהול אתר אינטרנט היא, במובנים רבים, כמו הפעלת עסק. מאחורי כל אתר מצליח שבו אתה מבקר, יש הרבה עבודה שמתרחשת ברקע כדי לשמור על הדברים פועל בצורה חלקה. ללא תחזוקה שוטפת זו, ייתכן שהאתר שלך לא יוכל להשיג את מלוא הפוטנציאל שלו.

החדשות הטובות הן כי וורדפרס עושה את החיים קלים יותר כשמדובר תחזוקת האתר. שימוש בתוספים, לדוגמה, יכול לסייע לך באופן לאוטומטי או לפשט משימות חשובות רבות, כגון בדיקת קישורים שבורים ועוד.

במאמר זה, אנחנו הולכים לדבר על למה תחזוקת האתר הוא הכרחי. ואז נציג לך ארבע משימות אתה צריך לבצע באופן קבוע, על מנת לשמור על כל פועל בכושר מעולה. 

למה תחזוקת אתר וורדפרס הוא חשוב

לפעמים תגלה שהאתר האינטרנט שלך אינו פועל בצורה תקינה. אתה יכול לחשוב על האתר שלך בתור מחשב שאם אתה מגדיר יותר מדי תוכנות מיותרות אתה ממלא אותו עם זבל, והוא לא יעבוד בצורה חלקה כפי שהיה לאחר שהתקנת את הווינדוס. כדי למנוע זאת תצטרך לבצע עבודת תחזוקה שגרתית באתר הוורדפרס שלך כדי לשמור על האתר שיפעל כראוי כך גם אתה תהיה מרוצה וגם הגולשים שלך.

תחזוקת וורדפרס היא לא רק על ביצועים - זה גם משפר את האבטחה ואת חוויית המשתמש. משימות תחזוקה מסוימות יאפשרו לך להגן על האתר שלך מפני התקפות, בעוד שאחרים יעניקו אותו ידידותי יותר לקהל שלך. כך או כך, חשוב לשמור על האתר שלך ולהבטיח שהוא חי עד מלוא הפוטנציאל שלו.

מעקב אחר זמני הטעינה של אתר האינטרנט שלך

אנחנו הולכים לדבר על החשיבות של ביצועים וטעינה פעמים לאורך מאמר זה, שכן הרבה משימות תחזוקה וורדפרס נועדו לשמור על האתר שלך שיפעל במהירות. עם זאת, לפני שנעשה זאת, הבה ננסה להבין כיצד ניתן למדוד את ביצועי האתר שלך כדי לברר אם יש צורך בשיפור.

אם לאתר שלך ייקח יותר משתי שניות זמן טעינה, שיעור היציאה מדף הכניסה שלך יגדל לעתים קרובות. עם זה בחשבון, אתה צריך לפקח על זמני הטעינה שלך מעת לעת באמצעות שירות כגון כלי Pingdom. כל שעליך לעשות הוא להזין את כתובת האתר של הדף שברצונך לבדוק, לבחור מיקום שרת הבדיקה, ולחץ על התחל מבחן.

לאחר המבחן תראה דף תוצאות. אם אתה נמצא מתחת לסימן השני, אתה נמצא בטווח 'מספיק טוב'.

תחזוק אתר וורדפרס

יש הרבה דברים שתוכל לעשות כדי לשפר את ביצועי האתר, האבטחה וחווית המשתמש שלך. עם זאת, אלה ארבע משימות תחזוקה כללי הם הקריטיים ביותר.

גבה את אתר האינטרנט שלך

גיבויים הם תמונות של האתר שלך ברגע מסוים בזמן, והם מאפשרים לך להחזיר את האתר שלך למצב הקודם אם משהו משתבש. יצירת גיבויים קבועים הוא הדבר הקריטי ביותר שאתה יכול לעשות כדי לאבטח את האתר שלך.

מחק טיוטות ופוסטים בפח השאפה

כל המידע באתר וורדפרס שלך נכנס למסד הנתונים שלך. פירוש הדבר שכל פוסט, דף, תגובה, קישור, וכן הלאה שתוסיף יתרום לנפח את מסד הנתונים שלך לאורך זמן. ככל שהמסד הנתונים שלך עמוס יותר, כך יידרש זמן רב יותר כדי למצוא את המידע שאתה (או המשתמשים שלך) רוצים. מסיבה זו, אתה צריך לנקות את הנתונים מיותרים לעתים קרובות ככל האפשר.

וורדפרס אוהב לשמור על טיוטות פוסט שנמחקו סביב 30 יום כברירת מחדל. עם זאת, עדיף להוציא את האשפה לעתים קרובות יותר, ופירושו למחוק לצמיתות את התוכן שאינך זקוק לו עוד.

עדכון ונקה את התוספים ואת ערכות נושא

אחד הדברים הטובים ביותר על השימוש וורדפרס הוא כמות עצומה של תוספים וערכות נושא. עם זאת, אתרים מסוימים מכילים עשרות יישומי פלאגין וערכות נושא, שרבים מהם אינם בשימוש בפועל או אינם מעודכנים.

אתה תמיד צריך לוודא את שהתוספים וערכות נושא מעודכנים. גירסאות ישנות של יישומי פלאגין מפסיקות לעתים קרובות לעבוד או מתחילות לגרום לבעיות, לכן אתה רוצה להימנע משימוש בהן. אם יש לך תוספים וערכות נושא שאתה כבר לא צריך, מצד שני, אתה צריך להסיר אותם לגמרי.

תקן קישורים שבורים

כתובות אתרים שבורות עלולות לבלבל את המשתמשים שלך, מכיוון שהן אינן מובילות לשום מקום. מה עוד, הם יכולים אפילו להשפיע לרעה על דירוג החיפוש שלך. עם זאת, מציאת קישורים שבורים באופן ידני בתוך אפילו הקטן ביותר של אתרי אינטרנט יכול להיות קשה. לכן, אתה רוצה להשתמש בתוסף כגון WP Broken Link Status Checker כדי להאיץ את התהליך.

 

מחפשים חברת אחסון אתרים אשר משתמשת בשרתים סופר מהירים בשביל אתר הוורדפרס שלך? הגעת למקום הנכון, אנו במייהוסט מציעים מגוון חבילות אחסון אתרים אשר מתאימים לאתרי וורדפרס במחיר הכי משתלם בישראל ובעולם.
מתלבט? התחל חודש התנסות חינם! אנו מציעים חודש התנסות כי אנו בטוחים בשירות שאנו מציעים ללקוחותינו.

האם אהבתם את המאמר?

אודות המחבר Dean

שמי דין חלק מתחביביי, הם ציור, עריכת ווידיאו ובדיקות QA עבור חלק מבתי התוכנה הגדולים ביותר עבור ספקי אחסון אתרים.

שווה לקרוא

מדריכים

רעיונות לכתיבת בלוג

  • Dean
  • 6 דקות

כתיבת בלוגים היא דרך נהדרת לשתף את האינטרסים והרעיונות שלך ותוך כדי להרוויח מכך. עם זאת, הקמת בלוג אינה קלה כמו שאפשר לחשוב. אתה צריך לבחור נושא(נישה) ולהתמיד בה!במאמר זה נשתף מס' רב לרעיונות...

אחסון אתרים

מה זה אחסון ריסלר?

  • Dean
  • 3 דקות

מה זה אחסון ריסלר? אחסון ריסלר הוא מכירה כמפיץ היא שותפות שיתופית שבה חברות מאפשרות לצדדים שלישיים למכור את המוצרים שלהם כמוצרים משלהם. בכך הם מרחיבים את טווח ההגעה שלהם מעבר לקהל היעד של החברה שלהם ומגיעים ליותר אנשים.הרעיון...

עדכונים

עליית מחירים נוספת של cPanel לשנת 2023

  • Dean
  • 2 דקות

שלום לכל כלל הלקוחות שלנו, וגם לאלו שאינם לקוחות שלנו, מי שלקוח שלנו יודע שאנו דוגלים באמינות, ויושר מול הלקוח ומנסים לתת את התמיכה והשירות והמוצר הכי שלם, במחיר הכי נמוך שאנו יכולים ללא להתפשר...