איך לבצע אופטימיזציה לאתר וורדפרס?

וורדפרס - קשה למצוא מישהו שלא שמע על וורדפרס הוא יותר ויותר פופולרי כמערכת ניהול תוכן. למרבה הצער, בעוד זה (ובצדק) שיבח על קלות השימוש שלה וידידותיות למתחילים, זה גם ידוע שוורדפרס יכול להיות כבד מאוד. אפשר לומר כי נוחות מגיע לעתים קרובות גם במחיר כבד. למרבה המזל, יש דרכים שבהן ניתן לייצב את השימוש במעבד - ואפילו להאיץ את האתר שלך, לשפר את חוויית המשתמש של המבקרים שלך. מהן הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת? הנה שמונה רעיונות שנבחרו!

וורדפרס

הימנע מעיצובים מוגזמים וגימיקים טכניים לא נחוצים

no name

הראשון, הדרך הברורה ביותר לייצוב השימוש במעבד(CPU) בוורדפרס הוא להיפטר מכל הגימיקים מיותרים ואפשרויות מוגזמות ולא שימושיות. תאמין, אתה לא צריך את כל התוספות ה"מגניבות" האלה באתר שלך. לא רק שהם מאיטים את האתר אלא גם יכולים לעתים קרובות למדי להשפיע על יציבות האתר שלך.

לדוגמה שימוש בסליידרים יכולים להשפיע בצורה משמעותית בביצועי האתר במקום שימוש בתמונה סטטית. או בתוספי גלריות מפוארות ומוגזמות שמהניסיון שלנו יכולים להשפיע לרעה על הביצועים והיציבות של האתר בגלל הרעב שלהם למשאבים.

לעבור על רשימת הפלאגינים לאתר שלכם בקפידה

אבל זה לא רק תוספים טכנית גלויים אשר יכול לפגוע בביצועי האתר שלך ולגרום לספייק השימוש ב - CPU. לפעמים מה הכי דורש משאבים מוסתר מאחורי הקלעים כמו בדאשבורד של וורדפרס. לכן כדאי לבדוק את רשימת התוספים שלך באופן קבוע.

תוכל גם לכבות אותם אחד אחד ולבדוק את ביצועי האתר שלך ולאמת את השימוש ב- CPU כאשר הם כבויים. אם לאחד מהתוספים שלך הוא הבעיה, אתה תראה את ההבדל לאחר הכיבוי במוניטור המשאבים בפאנל האחסון שלך.

אופטימיזציה של התמונות שלך

no name

האלמנט השלישי שפוגע בדרך כלל בביצועי אתר האינטרנט שלך הוא למעזר גודלהתמונות (במיוחד הכבדות). למרות שהם אינם קשורים ישירות לוורדפרס בכללותו, אם לא תבצע אופטימיזציה שלהם, הם ידרשו את חלקם במשאבים, ויישארו פחות משאבים עבור וורדפרס כדי לפעול כראוי.

למרבה המזל, זה קל מאוד לייעל אותם, צמצום הגודל שלהם. ניתן להשתמש באתרים כמו kraken.io או tinypng.com ולהעלות את התמונות שאתה רוצה לצמצם בגודל שלהם. ואם אתה מעדיף לקבל את כל זה אוטומטי בתוך וורדפרס, אתה יכול להשתמש תוסף כגון Smush. רק זכור כי שאתה מוסיף עוד תוסף נוסף לשימוש  השימוש ב - CPU עולה.

שימוש ב - CDN

דרך נוספת להקטנת השימוש ב - CPU שאתה צריך והימנעות ספייקים הוא שימוש ב-  CDN - רשת אספקת תוכן. על ידי שימוש בו, קבצים סטטיים באתר שלך (כגון תמונות או קטעי וידאו) נטענים משרתים חיצוניים, ומשאיר יותר משאבים עבור CMS האהוב שלך(וורדפרס). באופן טבעי, בעוד CDN מסייע להאיץ את וורדפרס בעקיפין, זו דרך יעילה מאוד למניעת ספייקים בשימוש במשאבים שנגרם על ידי מבקרים מגיעים מחלקים שונים של העולם אל אתר האינטרנט שלך.

הסיבה לכך היא כי השרתים של הCDN הם בדרך כלל ברחבי העולם, הרבה יותר קרובים למיקום של כמה מבקרים שלך מאשר השרת הראשי שלך מה מפחית את השימוש של רוחב הפס שלה ואת משאבי החומרה ומונע עומסים ומצמצם זמני טעינה.

אנו ממליצים על על שימוש ב Cloudflare, אשר הוא חינם ומגביר את האבטחה ומונע ספאם באתרי וורדפרס ומאיץ אותם טבעית.

תנקה את מסדי הנתונים שלך בקביעות

האלמנט הבא של אתר WP שלך שיכול להשפיע קשות על הביצועים שלו ולהפוך אותו ללא יציב הוא מסד נתונים. וזה לא רק את מסד הנתונים של הקור של - WP שאתה צריך לטפל. תוספים רבים, במיוחד אלה לאסוף נתונים על המבקרים שלך גודלים לאורך הזמן שהם בשימוש ודורשים ניקוי.

החיסרון הוא, כדי לנצל את מלוא היתרונות של שלב זה אתה צריך לגשת phpMyAdmin ולדעת לבצע שאילתות SQL פשוטים (או לפחות להיות מספיק מתמצא כדי למלא אחר ההוראות הזמינות באינטרנט). למרבה המזל עבור אלה שאינם רוצים לגעת בכל זה, יש תוספים בוורדפרס שיכולים לעשות את העבודה השחורה הזו עבורם. רק זכור לכבות אותם לאחר שתסיים כך שהם לא ישפיעו על מהירות האתר שלך.

השתמש בתוספי מטמון

טיפול במסד הנתונים שלך אינו הדרך היחידה שבה אתה יכול להשתמש בתוספים כדי לשפר את ביצועי האתר שלך לייצב את השימוש במעבד ושאר משאבים. דבר אחד נוסף שבו אתה יכול לעשות הוא להתקין תוסף מטמון. בדרך זו, במקום לייצר תוכן באופן דינמי בכל פעם שאורח מסוים נכנס לאתר שלך, הפלאגין ייצור גרסה סטטית של כל דף אינטרנט שבו הם ביקרו.

תודה על כך, בפעם הבאה שהם מגיעים לאתר שלך, הם יראו את הגרסה במטמון (אלא אם הם מגיעים מדפדפן אחר או ניקו את היסטוריית הגלישה שלהם) ואז אתר הוורדפרס שלך ידרוש הרבה פחות כוח מעבד ומשאבים כדי להתמודד עם הביקור שלהם. הדרכים הנפוצות ביותר ליצור מטמון לאתר וורדפרס הוא על ידי שימוש בתוספי מטמון (חלקם מאפשרים לך לנקות את מסד הנתונים של האתר גם) כמו w3 total cache, WP Fastest מטמון, WP Rocket, WP Super Cache, ו Autoptimize. ומה אם אתה רוצה לעדכן את האתר שלך ולוודא כי המבקרים שלך לא לפספס את השינויים? רוב הזמן, אתה יכול למחוק ולנקות את המטמון בלחיצה כפתור אחת.

השתמש רק בערכות נושא איכותיות - ולקבל אותם מן המפתחים בלבד!

הדרך האחרונה, אבל בהחלט לא פחות חשוב כדי להבטיח את אתר האינטרנט שלך מתפקד כראוי הוא שימוש בערכות נושא בעלות קוד איכותי אשר נבנה עבור מהירות. למרות שיש הרבה ערכות נושא ללא תשלום שאתה יכול להשתמש, עדיף להשקיע השקיע כמו מאות שקלים ולקבל מוצר איכותי עם קוד איכותי ישירות מהמפתח.

כמובן, ודא כי אתה קונה את זה ממקור אמין - רצוי, ישר מן האדם או החברה שפיתחה את זה והוא יכול לספק לך את התמיכה הנדרשת. לעולם, לא משנה כמה בטוח נראה, להוריד ערכות נושא פרימיום מאתרים צד שלישי משום שייתכן שהם מכילים קוד זדוני.

אתה אף פעם לא יודע מה בתוך הקוד, ובעזרת "ההפתעות נסתרות" האלה להאקר יהיה יכולת להשתלט על האתר שלך או על נתונים של הלקוחות שלך.

אחסון אתרים מהיר

אחד הפרמטרים הכי חשובים הוא שימוש בשירותיה של חברת אחסון אתרים מהירה ויציבה, אשר משתמשת בטכנולוגיה מתקדמת ושרתים שעברו אופטימיזציה עבור אתרי וורדפרס מאופטימיזציית המנוע וובי, ועד למסד הנתונים של השרת. וכמובן שזה לא מספיק! אלא יש עדיפות לאחסוןן אתרים אשר רץ על שטח דיסק מבוסס SSD על מנת לשפר זמני טעינה וקריאה של מסד הנתונים והקבצים הסטטיים באתר שלכם.

אנו ב - MyHost אחסון אתרים מתמחים באחסון אתרים ובאחסון אתרי וורדפרס בפרט. כל השרתים שלנו עוברים אופטימיזציה גבוהה וייחודית ובדיקות מהירות ויציבות של מס' חודשים לפני שהם מגיעים אליכם לתהליך רכישה! על ידי שימוש בחומרה איכותית בלבד! כמו שימוש במעבדי Xeon חדשים, ושימוש בזיכרון שמתקן את עצמו (ECC) ושטח דיסק מבוסס 100% SSD במערך Raid10 אשר יספק לכם את מלוא הביצועים והאבטחה עבור האתר שלכם. ואנו דואגים לכם לא רק ברמת החומרה, אלא גם ברמת ההגנה על ידי שימוש בחומות אש בליבת הרשת של השרת, וגם בתוך השרת על מנת להגן עליכם מפני התקפות DDoS וניסיונות פריצה.

על ידי שימוש בשירות שלנו לאחסון אתרים, אתם תהנו מביצועי אתר מהירים במיוחד וללא התפשרות על האבטחה של השרת שלכם. כולל שירות גיבוי אוטו' על גבי שרת חיצוני, אופטימזיציה למנוע הווב ומסד הנתונים, אפשרות להנפק SSL בקליק, התקנה בקליק של מאות אפליקציות, אנטי וירוס לסריקת האתר שלכם ועוד!

וכמובן גישה למרכז המידע המונה כרגע למעלה מ380 מדריכים לניהול האחסון והאתר שלכם!

יש לכם שאלות? אל תהססו לשאול אותנו בתגובות כאן למטה!

האם אהבתם את המאמר?

אודות המחבר Dean

שמי דין חלק מתחביביי, הם ציור, עריכת ווידיאו ובדיקות QA עבור חלק מבתי התוכנה הגדולים ביותר עבור ספקי אחסון אתרים.

שווה לקרוא

וורדפרס

מענה לשאלות נפוצות לאחסון וורדפרס

  • Dean
  • 7 דקות

במסגרת הפעילות שלנו בצוות המכירות אנו מקבלים שאלות רבות על אחסון וורדפרס ולכן כתבנו מאמר זה המציג מענה לשאלות נפוצות לאחסון וורדפרס. מה זה אחסון וורדפרס?אחסון אתרי וורדפרס הוא סוג של אחסון אתרים בו השרת מותאם ומוגדר במיוחד לאתרי וורדפרס. אחסון וורדפרס...

וורדפרס

4 צעדים שיש לנקוט לפני עדכון וורדפרס 5

  • Liel
  • 3 דקות

עדכון זה חיוני כדי להפעיל את האתר שלך באמצעות הגרסה האחרונה של וורדפרס, שכן שייתכן ואם לא תבצע את העדכון האתר שלך יהיה חשוף לחורי אבטחה וסיכונים נוספים. עם זאת, לעדכון וורדפרס יש גם את...

וורדפרס

מה צפוי מוורדפרס ב - 2018

  • Dean
  • 2 דקות

מה צפוי מוורדפרס ב2018 בוודאי 2017 הייתה שנה מצוינת עבור וורדפרס. על פי מחקר שנערך לאחרונה, הוא מפעיל כיום 29% מכלל האתרים באינטרנט (w3 Techs, 2018),מה שהופך אותו ללא ספק ל- CMS הפופולרי ביותר בעולם. אז מה...