אחסון אתרים או אחסון וורדפרס?

כשאתה מתכוון לבנות/לפתח אתר לעסק שלך, בחירת אחסון האתרים הנכון היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבל. אחסון אתרים שיתופי הוא הפופולרי ביותר, ובהתאם לאופן בו אתם מתכננים להשתמש באתר שלכם, מומלץ גם לקחת בחשבון סוג אחר של אחסון שיתופי: כזה שעבר אופטימיזציה ומתאים ברמת השרת עבור אתרי וורדפרס, מערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר בעולם (CMS) אז מה בעצמם כדאי אחסון אתרים או אחסון וורדפרס?

מה זה אחסון אתרים שיתופי?

אחסון אתרים שיתופי הוא הזול ביותר ניתן באמצעות שרתים שיתופיים, בהם שרת אחד מחזיק אתרים רבים של לקוחות רבים.

אירוח משותף מסוגל לספק את צרכיהם של מרבית העסקים הקטניםו הבינוניים. בעוד שתוכניות אירוח משותפות מגיעות עם גישה מוגבלת למשאבי שרת והגבלות יישומים ופעילות, בדרך כלל אלה אינן מהווים חסמים להפעלת אתר בעל ביצועים.

מה זה אחסון וורדפרס?

אחסון וורדפרס הוא אחסון שיתופי הבנוי והוגדר בהגדרות השרת להתאמות לאתרי וורדפרס, ה- CMS הפופולרי ביותר בעולם. וורדפרס היא מערכת תוכן חינמית וזמינה לשימוש פרטני ומסחרי כאחד.

השימוש בוורדפרס הוא אחת הדרכים המהירות ביותר להשקת ובניית אתרים, ולא דורש שום ניסיון בעיצוב אתרים או ניסיון בתכנות. באמצעות וורדפרס, המשתמשים יכולים ליצור פריסה מותאמת אישית או לבחור מבין אלפי תבניות חינמיות ופרימיום כדי לבנות בלוגים מסור, פורטלי מידע, רשתות חברתיות, אתרי תדמית לעסקים או אפילו חנות מסחר אלקטרוני.

אחסון וורדפרס תוכנן במיוחד עבור משתמשי וורדפרס. שרתים מותאמים להפעלת הפלטפורמה ביעילות, כך אתרים פועלים עם ביצועים משופרים והגברת אבטחה מובנית ברמת השרת.

האם אתה זקוק לתוכנית אחסון וורדפרס להפעלת אתר הוורדפרס שלך? התשובה היא לא. השימוש בוורדפרס לאתר שלך אינו דורש אחסון ספציפי לוורדפרס. אתה יכול להשתמש כמעט בכל פיתרון אחסון, כולל שיתופי, VPS, או שרת ייעודי.

תמונה מוורדפרס

וורדפרס, כן או לא?

הבנת היתרונות של אירוח שיתופי עם וורדפרס ובלעדיו יכולה לעזור לך לקבוע איזה פיתרון הוא המתאים ביותר לעסק שלך.

היתרונות הבולטים ביותר של אירוח שיתופי רגיל כוללים:

למתחילים - אירוח אתרים שיתופי מסורתי הוא לרוב במחיר סביר יותר מאשר אירוח וורדפרס שכן הוא מציע סביבת אתר בסיסית ומשאבי השרת הדרושים לאתרים בסיסיים וקטנים; זו הבחירה המושלמת עבור כל מי שמשיק אתר קטן מאוד או דפי נחיתה.

פחות הגבלות - אירוח אתרים שיתופי מעניק לך את החופש לבנות את אתר האינטרנט שלך עם הכלים שבחרת, באופן שנראה לך לנכון, מבלי לפגוע ביצירתיות שלך.

אם אחסוןוורדפרס הוא הבחירה שלך, הנה כמה מהיתרונות שתקבל:

ביצועים משופרים - תבחין בביצועים משופרים כאשר פתרונות אירוח של וורדפרס מתמקדים במיטוב זמני הטעינה ומהירות אתרי האינטרנט של וורדפרס ויותר משאבי שרת כגון תהליכים, מהירות דיסק, ראם ומעבד.

אבטחה מעולה - ספק אחסון וורדפרס טוב יציע לכם את האפשרות לבצע עדכוני וורדפרס אוטומטיים, תכונות אבטחה מובנות, חומת אש פעילה ותעודת SSL בחינם לשיפור האבטחה באתר שלכם.

תוספת אבטחה - שימוש באחסון אתרים שיתופי שלנו באחסון וורדפרס הוא דרך לקבל הגנה נוספת לאתר על ידי חומת אש פעילה מבית Imunify360. בעלת חוקים רבים אשר מונעים המון פריצות וסגירת המון חורי אבטחה באתרי וורדפרס.

איזה סוג אחסון אתרים מתאים לך?

אז מה צריך בעל עסק קטן לקחת בחשבון בבחירתו בין אחסון שיתופי רגיל לבין אחסון וורדפרס?

טמפלייט אתר

מתי לבחור אחסון שיתופי רגיל

הנה כמה סיבות לבחור בתוכנית אירוח משותפת שלא נבנית סביב WordPress או כל CMS אחר:

אתה רק מתחיל. אם אתה מתחיל אתר בפעם הראשונה ואינך בטוח בסוג האתר שאתה רוצה לבנות, שקול אחסון שיתופי. פתרון אחסוןמשותף יהיה הבחירה הנכונה עבורך.

אתה רוצה לשמור על אפשרויות CMS פתוחות. תכניות אירוח אתרים משותפות מספקות גישה לפתרונות CMS שונים. אם אינך רוצה להיות מוגבל לשימוש בוורדפרס וברצונך לחקור אלטרנטיבות כמו ג'ומלה ודרופל, למשל, שקול לבחור אירוח אתרים משותף רגיל.

יש מגבלות תקציב. אם התקציב שלך מוגבל, אירוח משותף הוא האפשרות הטובה ביותר שכן עלות תוכנית יכולה להיות נמוכה. עם זאת, יש לזכור כי אחסון וורדפרס אצלנו ב - MyHost הוא במחיר אטרקטיבי מאוד!

מתי לבחור אחסון וורדפרס

להלן כמה סיבות לבחור בתוכנית אחסון שיתופית שנבנית בהתאמה לסביבות וורדפרס:

נכנסת לוורדפרס. אם אתה יודע שאתה הולך לבנות ולנהל את האתר שלך באמצעות וורדפרס ואתה לא מתכוון להשתמש בפתרונות אחרים של CMS או תוספות שאינן תואמות לוורדפרס, פיתרון אחסון וורדפרס יתאים יותר.

אתה מתכנן אתר פעיל או חנות מקוונת קטנה. סיבה נוספת לבחור אחסון של וורדפרס שיתופי היא אם אתה בונה אתר מורכב או אתר מסחר אלקטרוני. בעזרתו וורדפרס מספקת, תקדישו הרבה פחות זמן להגדרת מבנה אתרים עמוק ולניהול כמויות גדולות של תוכן מכפי שהייתם בונים את האתר שלכם מאפס.

האם אהבתם את המאמר?

אודות המחבר Dean

שמי דין חלק מתחביביי, הם ציור, עריכת ווידיאו ובדיקות QA עבור חלק מבתי התוכנה הגדולים ביותר עבור ספקי אחסון אתרים.

שווה לקרוא

מדריכים

רעיונות לכתיבת בלוג

  • Dean
  • 6 דקות

כתיבת בלוגים היא דרך נהדרת לשתף את האינטרסים והרעיונות שלך ותוך כדי להרוויח מכך. עם זאת, הקמת בלוג אינה קלה כמו שאפשר לחשוב. אתה צריך לבחור נושא(נישה) ולהתמיד בה!במאמר זה נשתף מס' רב לרעיונות...

מדריכים

איך לבחור שם לעסק?

  • Dean
  • 7 דקות

איך לבחור שם לעסק?1. הסתכל על חברות אחרות כדי לקבל השראה אבל אך אל תעתיק אותם או מהם.יש להסתכל על חברות אחרות שכבר נמצאות בשוק ולקחת השראה מהם. עם זאת, אל תעתיק שמות עסקיים אחרים מכיוון שהדבר עלול...

מדריכים

משכורת של מפתח אתרי וורדפרס

  • Dean
  • 4 דקות

השכר עשוי להיות הדבר החשוב ביותר לכמה אנשים, אבל אם אתה מפתח אתרים בוורדפרס, או שוקלים קריירה בפיתוח אתרי וורדפרס, ואתה רוצה לדעת מה אנשים מרוויחים כדי למקסם את כוח ההשתכרות שלך.אז בואו נדבר על...