אז אנו גדלים? עבודות תחזוקה על הפורטל לקוחות וביטול פרופילים אוטומטיים בפייפאל והוספת מע

ע"י Dean, פורסם 31/08/2020

היי לכלל קהל הלקוחות שלנו!

בהמשך למייל שכלל הלקוחות הפעילים(בעלי שירות פעיל) קיבלנו מאיתנו הנקרא "הוספת מע"מ בחידושי שירותים: צמיחתינו כנותני שירותי אחסון אתרים ודומיינים, המעבר למשטר מיסויי של עוסק מורשה והשלכות המהלך - קריאה חובה"

אנו יודעים הכותרת מייל הייתה קצת ארוכה! אך רצינו להציג את המידע הרלוונטי כבר בכותרת המייל, לאחר שליחתו אנו קיבלנו מבול של הודעות כמו "מזל טוב!" "כל הכבוד" ועוד ! אך כמובן לצערינו הרב אנו לא יכולים לרצות את כולם עם השינוי הזה, והוספת מע"מ לכלל השירותים והתשלומים בעד החידושים. וראינו מס' מצומצם של בקשות ביטול של לקוחות שאינם מקבלים זאת מבדיקה שלנו מדובר בפחות מ1% להלקוחות! כך אנו מבינים שמרבית לקוחותינו מבינים את השינוי הזה, והשינוי והגדילה הזו הכרחית ומצביעה על הגדילה שלנו איתכם! אך כמובן מבינים את המעט הלקוחות שהשינוי הזה מפריע להם. אך עדיין ליתר ביטחון! כל חידוש או תשלום שיבוצע בחודש ספטמבר 2020 אנו נאפשר בפתיחת כרטיס במידה ואין הוספת המע"מ מתאימה עבורם לפתוח כרטיס למכירות, לקבל החזר מלא וביטול השירות ללא ביוקרטיות מיותרות.

אז נעשה סיכום של מה שהיה במייל - 

כל הזמנת שירות חדש / חידוש שירות / כל עסקה / כל תשלום מהתאריך 1.09.2020 יתווסף לו מע"מ לסכום השירות בין אם מדובר בשירות אחסון אתרים / אחסון וורדפרס / אחסון ריסלר / דומיינים יתווסף מע"מ למחיר הבסיס של השירות שהזמנתם/חידשתם.

לצורך הדוגמה - 

אתם רוצים לקנות/לחדש שירות אחסון וורדפרס כמו MyBasic בתשלום שנתי שילמתם עד כה 228 ש"ח, כעת המחיר יהיה 228 ש"ח + מע"מ יהיה כך -

סכום: 228.00

מע"מ38.76

סכום + מע"מ:266.76

וכמובן יונפק חשבונית מס קבלה, בניגוד לקבלה שהיינו מספקים עד כה.

בדומה לכך בכל מחזור חיוב/עסקה/תשלום/הזמנה ובכל שירות שלנו החל מהתאריך 01.09.2020.

אנו יודעים שהשינוי הזה יכול לפגוע בחלק מהלקוחות בשל היותם אנשים פרטיים / עוסקים פטורים. אך אנו מקווים שהנכם מבינים שהשינוי במחיר הזה הינו הכרחי, ונדרש בחוק. של הוספת מע"מ למחירים הקיימים שלנו משום שעד כה לא היה מע"מ עקב היותינו עוסק פטור. אין השינוי הזה נעשה כהעלאת מחירים לרעת הלקוחות, אלא צעד המראה על גדילתינו והרצינות שלנו בתחום. זהו צעד שאנו חייבים לעשות ולהוסיף מע"מ לכל תשלום בשירותים הנמכרים דרכנו, במשך כמעט 5 שנים נהנתם ממחירים הכוללים מע"מ משום שלא היה מע"מ בשירותים שלנו. זאת אומרת שילמתם 228 ש"ח כולל מע"מ משום שלא היה מע"מ תוכלו לראות זאת בקבלות שלכם אשר רשום עוסק פטור, וכמובן במחיר מע"מ על 0 אחוז. אך עקב הגדילה שלנו ודרישת החוק להוספת מע"מ לכלל המחירים. וכעת במקום שנפיק לכם קבלות חתומות דיגיטלית יונפקו חשבוניות מס קבלה. 

אנו מקווים שתמשיכו להישאר איתנו למרות הוספת מע"מ בהזמנת שירותים או חידוש שירותים קיימים או בכל תשלום או עסקה.

בנוגע לפרופילים אוטומטיים בפייפאל - 

בשל הוספת מע"מ ואי יכולת לשנות סכומים של פרופילים אוטומטיים בפייפאל היום בערב כלל הלקוחות המשתמשים בפרופיל אוטומטי(תשלום אוטומטי) דרך פייפאל יקבלו מייל על ביטול התשלומים האוטומטיים המגיעים דרך פייפאל.

אך זהו לא הכל זיהינו בעיות סנכרון חלקיות אשר גורמים לסרבול תהליך העבודה עם פייפאל כרגע. לשם כך אנו נבטל את האפשרות להגדרת פרופיל אוטומטי(תשלום אוטומטי) דרך פייפאל עד להודעה חדשה, עדיין יהיה ניתן לבצע תשלומים בפייפאל אך רק בצורה ידנית זאת אומרת בכל מועד חידוש להכנס לפורטל הלקוחות לחשבונית עסקה ולשלמה ידנית. אנו יודעים שהתהליך קצת מסרבל. אך מקווים שהנכם מבינים שאנו צריכים להעריך את הבעיות עם פייפאל על מנת שנוכל להמשיך להעניק שירות על הצד הטוב ביותר.

לאלו שלא רוצים לשלם ידנית בפייפאל מדי חודש, החלופה האפשרית עבורכם היא להשתמש בכרטיס אשראי, אשר יבצע את החיוב בצורה אוטומטית לקראת מועד החידוש.

 

החל מ20:00 היום(31.08.2020) הפורטל צפוי שיהיה סגור עד למחר, למשך העבודה הרבה שדרושה מאיתנו לשבת על כך.

מתנצלים מראש! תוכלו לגשת לאחסון דרך המייל שמתקבל לאחר הרכישה - פרטי התחברות לפאנל אחסון אתרים + DNS.

במידה ואתם רוצים את המידע המלא נא לקרוא את המייל שנשלח לכלל הלקוחות הפעילים שלנו - "הוספת מע"מ בחידושי שירותים: צמיחתינו כנותני שירותי אחסון אתרים ודומיינים, המעבר למשטר מיסויי של עוסק מורשה והשלכות המהלך - קריאה חובה"

 

אנו מקווים שתמשיכו איתנו עם הגדילה שלנו ויחדיו נגיע אל המקומות הכי רחוקים שאפשר!